23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:05:00

yaşı mı diyerek çomak sokayım hayallerine 

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:06:00

valla sevdacım inşallah evet orda serum felan çabuk toparladım ama olsun bakalım

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:06:00

:)))) aynen öyle bir yaşına kadar mısır patlatacaksınız yani ben öyle diyorum.)))) allah başka sıkıntılar yaşatmasın da.

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:07:00

amin amin:)))

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:08:00

çiğdem haklısın galiba miniklerin sıkıntıları büyüme ıarantılı galiba:)

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:08:00

heheheehe sevdacım seni nasıl da pozitif gördüm mısr patlağı çok güldüm ama demet yalan bunlar yalannn 

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:09:00

:)))) ama benzemiyor mu inan demet inan korkma korktukça sıra geliyor vallahi:))

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:10:00

valla komşumun 21-24-26 yaşında çocukları var bana en iyi günlerin diyor düşün yani 

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:13:00

üüüühüüüüüü ağlıcam çiğdem moralimi bozma , zaten yemek konusunda çok sıkıntılıyım ben, bizim yemeklerimizden yemiyor alıştırma açaçlı veriyorum tükürüyor, soğanı biliyor et asla yemiyor eti tanıyor et et değip yüzünü buruşturuyor :)alışır daha küçük diyorlar sen bizden biraz daha ileridesin doğrumu arkadaşım.

Ynt: 23 nisanla ilgili bir fikrim geldi:)))

04/12/2011 12:13:00

açaçlı =amaçlı diyecektim:)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Eskişehirli Nurturia Anneleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...