Bugün ne yedirdik?

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/19/2011 09:39:00

filizzzz

teşekkür ederim bilgin için bende kızımı zorluyordum 1 bütün sarı yesin diye:)))

ozalp07 ben kahvaltılarda portakal suyu,ıhlamur,papatya,elma suyu veriyorum tabi mevsimine göre değişecek bu zamanla ama hem kolay yutabilmesi için hemde çok vitaminli olduğu için şimdilik bunları veriyorum çokta severek içiyor.

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/20/2011 15:40:00

zehram portakal suyu poposuna zarar vermiyor mu, narenciyeyi 1 yaşına kadar vermezler ama?

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/20/2011 15:46:00

ben yaklaşık 1 aydır veriyorum bir problem olmadı şükür çokta seviyor ama ben yinede çok ekşi olmamasına dikkat ediyorum 

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/20/2011 15:47:00

doğru tespit kesinlikle:)))))))))))

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/20/2011 15:47:00

hımm demek bişey olmadı, demek ki bu da şehir efsanesiymiş :))

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/21/2011 14:39:00

benimki bugün kaşarlı tost yedi:) mis gibi sebze çorbası yaptım patates havuç brokoli ıspanaklı(ne kadar mis dimi:) yemedi öğürdü zorlamadım. sonra kendime tost yapmıştım öyle bir baktıki yerken. kaşar ve ekmeğin eriyip karıştığı kısımdan nohut kadar koparıp verdim(çıkaracağından emindim) nerdeyse parmağımı yicekti. 10 parça kadar yedi. versem bütün tostu yiyecekti. öğürmesi yutamadığından sanıyordum ama sevmediğinden olduğunu anladım.  çünkü bunu yuttu.dilini döndüre döndüre cuk cuk ses çıkara çıkara yedi. demekki sizlerin dediği gibi özel yapılanı değil kendimize yapılandan istiyorlar. kendimize yapçak vakit olursa tabiiii:)  inş. fast food çu olmaz sebze balık severrr

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/21/2011 20:19:00

narenciyeyi bende internette 8. ayda verilir diye okudum artık doğrusu ne bilmem:)

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/21/2011 23:01:00

sabah kahvaltılarına tahıllı kaşık maması ekledim. anne sütüyle yapıyorum, günaşırı vermeyi düşünüyorum. büsküvi yerine ve tabi ki yumurta peynir bittikten sonra.

bu arada pompa hedefine ulaştı, süt normale döndü. sanırım birkaç güne bırakırım.

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/22/2011 08:00:00

Dün komik  bir şey oldu. Kızımın iştahı normalde fena değildir. Dün sabah, yaptığım bebek bisküvisini biraz sütle ısladım. Önce bir kaç kaşık yedi sonra ağzını mühürledi ve kaşığı tutmak istedi. Tutmasına izin verdim, o da hemen kaşıktaki ıslak bisküviyi tutup keyifle mıncıklamaya başladı. Bir kaç parça daha ıslanmış bisküvi koydum önüne. Bir yandan neşe içinde bisküvileri mıncıklayıp ağzına götürdü, bir yandan da kahvaltısını güzelce yedi! Tabi sonra mama sandalyesini yıkayıp yerleri temizledim :)) Umarım bu durumu alışkanlık haline getirmez.

Şu yazıyı da bugün ki Sabah gazetesinde okudum:

Beş yaşındaki kızım çok iştahsız. Ne kadar zorlasam da hiçbir şey yemiyor. Kendimi çaresiz hissediyorum. Ona yemeği nasıl sevdirebilirim? H.Ş./Ankara
Çocukta fiziksel bir sorun yoksa bu tür iştahsızlıkların nedenini, kaygılı anne babalara bağlıyorum.

ÜZERİNE GİTMEYİN
İştahsız çocukların bebekliklerine baktığımızda, annenin çocuğun yemeğini yerken gerekli özgürlüğü sağlamadığını fark ediyoruz. Çocuk, eliyle yemek istediğinde ya aşırı tepkisel davranılmıştır ya da farkına varmadan çocuğu yemekle ilgili tedirginlik yaşamasına neden olunmuştur. Bu nedenle size önerim, kızınızı yemek yerken rahat bırakmanız olacaktır. Bu konuyu ölüm kalım savaşına çevirmeyin. Büyük bir tabağa, yaşı kadar kaşık yemek koyun. Unutmayın ki onunla sizin mideniz aynı genişlikte değil. Yediği zamanları övün. Yemediği zamanlarda ise üzerine gitmeyin.

Ynt: Bugün ne yedirdik?

03/22/2011 08:11:00

ben ellemek ıstedıgınde ızın verıyorum,ama kollu önlük kullanıyorum.mıncıklaya mıncıklaya eğlenıyo ama yiyor aynı zamanda.bu konu çok hassas.ilerde cidden sorun çıkabiliyor.Çevremde gördüğüm örnekler var,ısrarcı ve titiz annelerın çocukları hep yeme sorunlu oluyor.
   
    Sevgili anneler benım size bi sorum olucak, kızım ilk dşini bi kaç hafta önce çıkardı.ama ek gıdaları güzel bi şekilde yerken,şimdi biraz problem yaşıyorum.mesela sabah yumurtasını yemek ıstemıyor.ısrar etmıyorum,ara ara vermeyı denıyorum.anca bikaç kaşık yiyor.sonra iki kezde meyve sebze püresi verıyorum.sürekli emmek ıstıyor kaşıntıdan dolayı,bu da karnını tok tutuyor tabi..
  sizce yeterı kadar emdiği ve karnını doyurduğu, az birazda ek gıda aldığı için sevinmelımıyım?yoksa ek gıdalar aksadığı ya da az alındıgı zaman problem olurmu???kafam karışık cidden..

  bir de bebe bisküvisi verdıgınzı okuyorum,çok doyurucu bişey bildiğim kadarıyla.emmesını engellemıyormu bisküvi..off soruya boğdum sizi,kusura bakmayın..sevgiler hepınıze..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 AĞUSTOS ANNELERİ VE BEBEKLERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...