NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

<12>
11/25/2010 14:10:00

Üyenin kendi isteğiyle ya da kurallara aykırılıktan dolayı üyeliği sonlandırılmıştır.

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

11/25/2010 18:39:00

Ozgekuzey,iyi yapmışsın yaa şöyle birbirimizin yaptığı yemekleri görelimmm:)Yalnız ben bir pütürlü yemek kıvamı görmek istiyorum.Sen pütürlüye başladıysan bi fotosunu göstersene kıvamına bakcam:) 
Birde verdiğin bu tarife ne kadar su koyuyorsun?                                 

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

11/25/2010 21:58:00

Oh valla pütürlüyüde aşıp lokmalara geçmişiniz ne güzel:)Ben bir kez yapıp 2 gün yediriyorum.Hergün yapmak zor gelir heralde bana...

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

11/26/2010 20:30:00

arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza, tarifler çok güzel ama benm oğlumun sebzeyle pek arası yok.. meyve pürelerine bayılıyo.. sebzeyi pek isteyerek yemıyor.. ne katarsam sever bilmiyorum.tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim...

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

12/06/2010 20:02:00

Ozgekuzey,1 küp etsu yazmışsın;etsularını dondurucuda nasıl muhafaza ediyorsun?Plastik bardaklarda muhafaza etsek sağlıklı olurmu acaba?Cam dondurucuya da girmiyor yada başka bir fikri olan?

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

12/08/2010 21:46:00

Ozgekuzey,bu etsuyunu sanırım sen hazır bulyonlar gibi tat vermesi için kullanıyorsun;ben hep tat vermek için degilde et suyunu sebze çorbasına tamamıyle hiç su koymadan haşlamak için düşünüyordum.Oyüzden plastik bardak gibi büyük bir ölçü verdim.Biz sebze çorbası yaparken tamamıyle bu kemik sularıyla yapsak olmaz mı acaba?

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

12/09/2010 18:23:00

Ozgekuzey,yoğurt yaparken ısı benim en büyük sorunum.Eger ev ogün soğuksa yoğurt olmuyor.Ev kaloriferli olmayınca güneşe koyuyorum bende.Ama termosa koymak çok iyi fikir.Hiç düşünmemiştim.Senin termos nasıl bişi geniş mi yada alsam genişleri varmıdır?

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

12/10/2010 20:43:00

daha önce özge kuzeyın yaptığı elmalı sütlacı denedım. Oğluşum bayıldı.bu portkallıyıda denıycem ama süt koymuşşunuz, bildiğim kadarıyla 1 yaşına kadar süt verilmiyo..siz veriyormusunuz?. ben elmalı sütlacı sulu yaptım şekerde katmadım.az az vermek mi lazım?

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

12/10/2010 20:48:00

Ozge,sanırım bahsettiğin termostan benimde var.Bebek için çanta alırken biberon termosu adı altında içi gümüş renkli özel malzemeden dışı kumaştan olan biberonlukmuş.Biz hiç biberon kullanmadığımız için bi köşeye atmıştım.Kullanayım bari.Bakalım faydası olacakmı,kız eger bu soğuk havada bile yoğurdum tutarsa çok dua etcem sana,hiç aklıma gelmemişti benim:)))

Ynt: NİSAN BEBEKLERİ İÇİN BESLEYİCİ EK GIDA TARİFLERİ(RESİMLİ)

12/13/2010 21:34:00

Termosta yoğurt yaptım,malesef olmadı:((

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 nisan ayı anneleri ve bebekleri ....buyrun sohbete....

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...