Günlük Paylaşım Alanı

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/10/2011 17:05:00

annecik benim bel basen doldu hamilelikle. bana göre 14 kilo versem iii olacak.boya göre bakarsan daha fazla vermek gerekiyo.ama bukadar verirsem çok mutlu olacam.kıyafetlerimi giyemiyoum hala.doğumdan sonra kalan kilolar yerleşti iiice.bu ay emzirme işini bitireceğim inş. biraz hızlı kilo vermeyi ümit ediyorum.ya ben her öğün yemek yeyince daha çok kilo alıyorum.
sen elayı emziriyormusun.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/10/2011 17:22:00

annecik benimde 25kiloya yakın fazlam var ama demoralize olmak yok.moral bulmak isteyenler tartı sonuçları grubundaki kiloma baksınlar :)) bide diyetisyene gidenler nerede hangi doktor memnun kaldılarmı isim verirlerse bizde mukayese edebiliriz dimi ama.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 06:27:00

Günaydın Arkadaslar,

Sabah gune su ardından 5 li cay ile basladim.1-2 saat sonra sekersiz cay ve otlu borek yiyorum.

Haftasonu kacamagimin adi "Akıtma".

Insallah guzel bir hafta geciririz.

Sevgilerimle,

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 06:49:00

Günaydın,

Bu sabah 1 dilim kızarmış ekmak + 5 zeytin + 2 fincan şekersiz çay

bugün tartıldım ve geçen haftaya göre 1 kilo vermişim :))

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 07:09:00

merhaba hanımlar,

geçen 2 hafta hızla verdiğim 2,5 kilonun ardından bu hafta tık yok:(((((((

hafta sonu börekleri yuttum durdum, eeee böyle bir durum gayet normal görünüyor.

sabah: special k + light süt.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 07:12:00

günaydın arkadaşlar.eminecim ben elayı artık emzirmyorum. aynı benimde senin gibi bel basende sıkıntım var ama baktım göbek felanda çıkınca artık korktum diyetisyene gittim. emine eğer mümkünse sende git derim. ben gittim çünkü beceremedim kendim diyet yapmayı. birde orada sana özel liste veriyor sende zaafının olduğu besinleri söylersen onlardan ölçülü bir şekilde yedirir sana.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 10:02:00

Selam,
Kurufasulye ve salata

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 11:10:00

annecik benim listede sabah 2 kibrit kutusu peynir 5 zeytin sınırsız söğüş sebze çay yada ıhlamur 2 dilim kepek ekmek
kuşlukta bir meyve 1 grisini
öğle 4 ymk kaşığı sebze 2 köfte buyuklugunde hangi çeşit olursa et 1 kase yogurt
ikindi bir meyve 1 grisini
akşam 1 kase çorba 4 yemek kaşıgı sebze 4 yemek kaşığı pilav yada makarna
yatarken ki en geç 20:30 da 1 su b süt yada 1 kase yogurt
ve hergun 1 saat yuruyus
toplam 1500 kalori bakalım nasıl olacak bu bi kaç gundur uyamıyorum ama çünkü oğlumla hastalıktan beter durumdayız :(

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 11:26:00

sevim sen emziriyormuusun. bi de diyetin süpermiş. bende pilav makarna felan yok:) valla en çok da onları canım çekiyor. ama belki benim senden daha çok kilo vermem gerekiyordur. bi de profil resmin üsküdar da mı çekildi acaba

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

04/11/2011 13:20:00

arkadaşlar bugun uyudunuzmu nedir.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
28 Mart Pazartesi günü diyetteyiz

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...