Günlük Paylaşım Alanı

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 10:41:00

kızlar öğlen neler yediniz:)

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 10:44:00

bir dilim ekmek ,mercimek ,salata  

ara öğün içinde yanıma yoğurt aldım :)

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 10:46:00

3 kaşık nohut, 1 kaşık pilav, bolca salata
pilavı yemesem daha iyidi ama az aldım umarım sorun olmaz

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 10:51:00

1 kepçe mercimek çorbası + 1 dilim uno light ekmek + 4 yemek kaşığı susuz mantar tavuk sote + 1 kibrit kutusu sütlü tatlı...kızlar galiba bn biraz fazla kaçırmışım:((((

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 10:57:00

Vallahi utanarak yazıyorum, ben 1 enginar,3 kasik bulgur yerken dayanamayip az pazı sarma yedim.Yemegimi yavas yavas, bol bol çigneyerek yedim.İcim bayildi yerken. Mis gibi tahin soslu kabak tatlısı vardı lokanta da.Yüz vermedim.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 11:24:00

Nuran selam, Ne yaptın dün akşam, kazasız atlatabildin mi?

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 11:38:00

ARKADAŞLAR KOLAY GELE :))) bende kilo vermek istiyorum. ama diyetlerle pek başarılı olamadım. bu yüzden cuma günü inşallah diyetisyene gidicem:)

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 12:00:00


şimdi okudum ilgileniceğinizi düşündüm ,güzl bilgiler kesin biliyosunuzdur tekrar tekrar okyalım bence :)

1. Diyet yaparken mutlaka kalori hesabı yapın, hiçbir öğünü allamayın ve yararlı besinler almaya özen gösterin. Aç kalmayı aklınıza bile getirmeyin.
2. Beyaz un, beyaz şeker, hayvansal yağlar, kızartmalar, hazır yiyeceklerden, kafeinden ve soslardan uzak durun.
3. Hedefiniz, haftada sadece 1 kilo vermek olsun, daha fazlası sağlığınızı bozabilir.
4. Egzersiz yapmayı ihmal etmeyin. Günde en az bir saat yürüyüş yapın veya yüzün. Özellikle sellülit sorunu olanlar bunu mutlaka yapmalıdır, çünkü spor kan dolaşımını düzenler.
5. Hangi Fiziksel aktivitenin ne kadar zamanda kaç kalori harcatacağını bilin.
6. Sabah uyanır uyanmaz 1 bardak ılık su için. Gün boyunca en az 2 litre su içmeyi de unutmayın.
7. Diyet süresince bol bol balık, taze meyve, sebze ve baklagiller yemelisiniz. Ancak üzüm, muz, havuç, patates ve mısırdan uzak durun.
8. Sabah kahvaltısını ihmal etmeyin. Akşam yemeklerini de elinizden geldiği kadar erken saatle yemeye çalışın.
9. Yemeğinizi yavaş yiyin ve her lokmayı iyice çiğneyin Eskisine göre ne kadar çabuk duyabildiğinize şaşıracaksınız.
10. Kilo verdikten sonra, 1 yıl süre ile kendinize dikkat edin. Bu süre içinde formunuz ve alışkanlıklarınız yerleşmiş olacaktır.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 12:03:00

Sağolasın Aslı :) Böyle madde madde okumak iyi oldu.

Ynt: Günlük Paylaşım Alanı

03/29/2011 12:24:00

valla günlük kalori ihty hesaplamak için sitelerde gezerken buldum çok iyi oldu biliyodum ama okuyunca daha farklı oluyo tek tek madde madde :)



Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
28 Mart Pazartesi günü diyetteyiz

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...