diyet

Ynt: diyet

02/03/2011 22:40:00

selam arkadaşlar.. benim 13 aylık bi bebeğim var bendan 6 ay önce 73 kiloydum.şimdi 58 kiloyum.nisa arkadaşımızın yaptığı diyetin aynısını yaptım 3 ayda bütün iloyu verdim cok şükür.yalnızca dirayetli olmak lazım ;)

Ynt: diyet

02/04/2011 12:58:00

bu diyetisyenim egzersiz yapsan daha hızlı ve çok verirdin dedi.ama maalesef iki çocukla hiçbirşey yapamıyorum.bu haftaki kilo kaybım az olmuş 500 gr vermişim.toplamda 3 haftada 3200 gr oldum.doktorum kaloriyi azlalttı biraz daha.bir de günde 2 tane soda iç suyu da artır dedi.
tubitub tebrik ederim ama ben maalesef o kiloya düşemem .benim hedefim 65 kg.65 olduğum zaman kendimi çok iyi hissediyorum.60 larda olunca da yanaklarım falan içine çöküyor.kendimi o zaman güzel bulmuyorum .zaten iki çocuktan sonra o  kiloya inmem biraz mucize.

Ynt: diyet

02/05/2011 19:44:00

nisa benimde bugün randevum vardı 500 gr vermişim yağdan bende az vermişim ama spor yapınca daha fazla gidiyo ayrıca neden az kilo veriyorum diyince sende kas durumu çok iyi ama dejavantajı yavaş kilo veriyormuşum (kas oranı fazla olunca kiloyu fazla göstermiyomuşum bu gerçek benimle aynı boy ve kiloda olan arkadaşım benden daha fazla gösteriyo ) napalım bende 4 haftada 3200gr vermişim senin 3 haftada verdiğini ben 4 haftada veriyorum :) bunada şükür evde durup kendimi motive edemezdim en azından diyetisyene gidip 3200 gr vermişim bidahiki ay dikkat ederim 4 versem 7 kilo olur  ;) süper oldu ya sen ne kadar gidiceksin diyetisyene

Ynt: diyet

02/05/2011 22:02:00

yine de güzel bir rakam ya hiç vermeseydin? bir de böyle düşün.motivasyonu bırakmak yok.birbirimizi gaza getirelim.ben eski kıyafetlerime girmek azmindeyim.dolapta 38 bedenden 46 bedene kadar kıyafet mevcut.
 65 e inene kadar gideceğim.her hafta değişik liste veriyor bana gidişata göre.sonra da koruma programı uygularız dedi.

Ynt: diyet

02/06/2011 08:57:00

senin bu haftaki listende ne var ?

Ynt: diyet

02/06/2011 14:04:00

zeytinler çıktı ekmek azaldı.geriye kalanlar aynı.+ günde 2 soda tüket dedi.yoğurt ve sütü de tamamen light tüket dedi ama ben öyle tüketemediğimi bari yarım yağlı olsun zaten uzun süredir öyle tüketiyorum dedim o da tamam dedi.

Ynt: diyet

02/06/2011 20:37:00

nias06,filiztalip çok sağolun gerçekten,yazdıklaınız çok faydalı oluyor benim için.devamlı takip ediyorum sizi :) diyetisyene hiç gitmedim bende iki haftadır diyetteyim 1 kg verdim ki buna da şükür hiç veremiyordum:( az yediğim halde...
sabah nesfit yerdim eskiden baktım kilo alıyorum vermek yerine bıraktım hemen farketti...akşam da meyve ile geçiştiriyorum bakalım kararlıyım inşallah hepimizin yüzü güler.
Bu arada doğuma 88kg ile gitmiştim 80 ile çıkmıştım.1 yıl sonra 76 idim sonra 71e inmiştim bu yaz,kışın yine 74 ,e çıkmışım şu an 73üm.65kg hedefim benim de:)

Ynt: diyet

02/06/2011 21:31:00

nisacım desene sessiz takipçilerimiz varmış :)

Ynt: diyet

02/07/2011 19:09:00

valla öyleymiş.bizi izlemeye devam edin :))

Ynt: diyet

05/23/2011 15:28:00

Çok ilginç ya.Ben sizin listenizdekilerden daha az yiyorum ama neden kilo veremiyorum :(


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011'de diyete girecekler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...