MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 04:37:00

Günaydın şekerler, biz bugün 6A olduk, inanamıyorum yaa :))

Sabah uyandık ve yollara düştük bakalım...

Şu resimlere bir bakın, hemen hemen aynı aylarda ben ve kızım :)http://www.nurturia.com.tr/photo/album/44bed263-3e51-4de7-b2ef-a0d1016f07f2

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:12:00

Günaydın canlarımmmm....

Yahu persentil falan ne demek :( Açıklayın hele bi bana? Doktorum benim,  iyi yolculuklar. Hülyacım eşinin düzelmesine çok ama çok sevindim. Kesinlikle herşeyin başı sağlık. Bunu bildiğimiz halde yine de canımızı ufak tefek şeylere sıkıp hastalığa davetiye çıkarıyoruz :( 

Neclacım bende işe başladığım ilk günler geceleri Duru'yu hep yanımda yatırdım. Çünkü öteki türlü günde 2 saat görmek asla yetmiyor. O uyurken sevip kokladım, sarıldım çok iyi geldi. Ama alışacak ve sonra zor olacak diye (Duru yıpranmasın diye) yine beşiğine aldım. Dün ananede kaldık mecbur yanımda yattı, yine çok mutluyduk tabiki kızım ve ben.... Annecim iyi ki var, en azından özlemin yanında endişem yok. Çocuğum gayet güvebilir bir elde.

Hepinize çok güzel birgün diliyorum. Bugün mutluyum hemde çok mutluyum çünkü 3 gün kızımla birlikte olacağım :) Yupppiiiiii.....


Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:19:00

günaydın herkese
özlemcim iyi yolculuklar
banucum umarım iyisindir.allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin varlıkları büyük nimet cidden


bende defneyi kreşe bıraktım sabah.çınarı da emzirip annemlere bıraktım.temizlik var öğlene kadar.oğluş perişan olmasın

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:23:00

Günaydın Hülyacım. İyiyim hemde çookk iyiyim. Kesinlikle, hep ona dua ediyorum. Hiçbir destekleri olmasa bile varlıkları yetiyor. 

Temizlik mi o da ne :))) Eskiden her hafta evi köşe bucak temizlerdim şimdi nerdeeee. Ancak bir makina, vileda ile sil bitti gitti :(

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:30:00

banucum yardımcım geldi.şu hastane işleri dolayısıyla 1 haftadır çağırmamıştım
sen çalışıyorsun boşver temzliği her boş vaktinde duruyla ol yeter:))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:38:00

oyy kıyamam insan ikiye bölünüyor dimi bende bazen hangisini seveceğimi şaşıyorum
necla cidden yakın olsak alırdım kuzuları ya.eşin ilaçlatırken komşulara geçseniz bari:((

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:44:00

Günaydınlaaaaaaaar,


Özlemcim iyi yolculuklaar :) Ama fotoğrafı ben göremedim yaa. Sayfa Bulunamadı diyor böhüüü :'(
Özde prenseste 6A olmuş oh maşallah, takipteyiz bizde 3 gün sonra bizde 6A yıız yuppii :) yuppi de aşı geliyo off :(

Persentilden bende pek anlamıyorum yaw, doktorumuz önce bi öyle söylüyor sonra çeviriyor bize :)) bu gittiğimde bi aklımda tutayım bende. 

Masal da 70cm, kilo da 6500 civarında. Kuzum 2 gündür ishal malesef. Dişlerden mi kaynaklanıyor acaba :( gece uyanmasın diye ışığı açmadan yatağımda altını alırken yatağıma yaptı kakasını cadı :))) 
Ya ben yanımda yatırıyorum, uyanınca da yanımda yatarken emip uykusuna devam ediyor, hatta benle işi bittimi sırtını dönüp uyuyor cadı :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:55:00

neclacım eşiminde eşsiz ve derin bilgileri ışığında!!! bizde şöyle uyguluyoruz:))
iki çocuk biraradayken ikisini birden seviyorum ben.aynı anda ikisini de mıncırıyorum falan.birde emerken hep defneyle de birşey yapıyoruz.kitap okuyorum yada şarkı söylüyorum o dans ediyor yada sohbet ediyorum
haa hiç kıskanmıyor mu tabiki de kıskanıyor arada krizede giriyor ama birazda ben rahat olmaya çalışıyorum çünkü yaşları yakın bizim çocuklarımızın bir anda rakip geldi onlara
birde eşim şöyle diyor.sürekli kıskanmayla ilgili muhabbet geçince çocuk bunu ilgi çekme aracı yapabiliyormuş.yani o senin kardeşin kıskanma falan tarzı konuşmamak lazım mış

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:57:00

Günaydın Ayşegülcümmm, nasılsın bakem?

Yerim ben o cadıyı.... Benim kızda aynı :) Doyduğu an kafasını diğer tarafa çeviriyor ve uyuyor :) Duru'nun da 3-4 e çıktı kakası. Dişlerden olur dedi doktoru. Zaten salyalar çoğaldı, elimiz hep ağzımızda. Dişl çıkaracak sanırım yakında...

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/20/2012 07:58:00

Kızlar işiniz zor vallahi yaa. İki çocuğu olanlara allah yardım etsin.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...