MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 12:58:00

İyidir be yaw ne olsun işte :)  Aynı aynı hiç merak etme. Evet yaa o sarılmalar deli ediyor insanı. Dün uykudan uyanmıştı Duru kucağıma aldım kafayı göğsüme koyup bi oturuşu vardı. İnsana huzur veriyorlar gerçekten de :) Allah hep mutluluklarını göstersin bizlere... 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 13:01:00

Heyoo buradasınız, napıyonuz be ya :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 13:04:00


Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 13:06:00

Bir bakayım dedim kim var kim yok diye. Pazara gitmem lazım. Kızlara çorba yapmam lazım. Çok işim var çooookk :) Ama niyeyse totoyu kaldıracaak halim yok :P

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 13:07:00

Anamm ne cici şeyler bunlar yaa. Bayıldımm !

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 13:09:00

Kolay gelsin Zeynebim, beni de biz ne yiyeceğiz sorusundan çok Özde'ye ne yedireceğim sorusu yoruyor :)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 14:13:00

Aynen Özlemcim yaa. Bir de herşeyi yemeyince insan hepten zorlanıyor. Şimdi kabak aldım pazardan. Onu  buharda pişirip pekmezle yedireyim diye düşündüm. kabak tatlısı yiyemiyorlar bari pekmezli yesinler :P 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 14:30:00

Özlemim cokbsekerler gercekten bende gormuştum bunlari ama beğendiklerim tükenmişti. Zeynepcim kabak dediğin bal kabağı degil mı? Bende veriyorum bal kabağını pekmez ile. Artık balığa da başlayacağız. İnşallah sever balığı.,

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 17:08:00

Evet Banucum balkabağı :) Balık bizde azar azar tattırıyoruz. seviyorlar şimdilik. Sevecekler tabii karadenizli anneleri var :P

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/11/2012 20:52:00

Hadi o zaman madem eğlendiniz yatmadan size bi bomba daha, gülermisiniz ağlarmısınız bilmem ama...:)) Şu ' gel baabası gellll gellll gel! ' hikayesi aslında hiçde göründüğü gibi bişey değildir kızlar. Bence yani bana kalırsa 7/24 annelik yapan kadının ağıtıdır. Gelbabası gel gelde bi banyo yapayım. Gel babası gel gel de ocağa bi çorba koyayım... Gel babası gel gelllde iki kaşımı alayım... Gel babası gel gelde şöyle tuvalette rahatça bi hacetimi göreyim... Gel babası gelll gelde tut iki dakika şu kollarımın acısını alayım... Gel babası gelll gelde gözlerimi iki dakika yumayım ağıtıdır Gel babası gelll gelll gel...' Öyle söylenmiyor gibi görünsede içinde bunları barındırır... Babaya gelgel yapan bebeyi gören baba çok mutlu olur ama işin aslı ana için aynen böyledir bence.  Gel annesi gelll gellll gelll yapılmaz hiç nedense... Genelde gel anası durmuyor bu, gel anası altınımı ıslatmış bu, gel anası meme istiyor bu, gel anası mızıklıyor uykusu var bunundur anneyle ilgili kısmı. Gel babası gelll gellll gelll bir ağıttır aslında... Böyle biline! :)) Öpüyorum hepinizi... 


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...