MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 10:26:00

Sende hoşgeldin canım ama gittin galiba:)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 12:17:00

Nabersiniz cancanlar :) 


Banucum Duru'nun daha iyi olmasına sevindim. Salya sümük olayı da bir an önce düzelir inşallah. 
Aycim uğramış kaçmışsın hemen :) 

Geçen gün çok güldüm yaa :) İnci'yi uyutup park yatağına koymuştum. Ben de içerdeydim. Hanımefendi uyanmış sesi çıkmıyormuş :) odadan tıkk diye bir ses duydum. Gittm baktım ki İnci yatağın kenarına tutunmuş ayağa kalkmış odanın lambasını yakmış. Beni gördü gülmeye başladı :) 
Her gün birşey öğrenip şaşırtıyorlar valla minnaklar :D

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 13:03:00

geldim gittim yine geldim :) 


Masal da tutunup kalkıyor yatağının kenarına uyanınca :)) ve çok komik oluyor yaa :D bayılıyorum o haline :))))) 

Ay bu sıpalar hep bi haller geliştiriyolar :)) 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 13:42:00

Evet çok tatlı oluyor benm de hoşuma gidiyor :) Ama bazen de bir çığlık atışı var başımızı ağrıtıyo valla. Sus dedikçe daha çok bağırıyor. İnat yapıyor şimdidn :D Bakalım daha neler neler gösterecekler bize :D

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 13:52:00

:)))) Zeynep gözümün önünde canlandı :)) Çok komik :) canım benim yaa, gerçekten çok tatlılar. Duru'Da bu gece uyanmış aaaa, aaaa diye bir ses geliyr rüyamda diyorum ki ne bu ses, sonra bir fırladım Duru oynuyor kendi kendine, gülüyor. Üstünü de açmış bir güzel :( hemen aldım emdi emerken boncuk bpncuk gözleriyle bana bakıp bakıp göz kırptı :)))) Gece gece yedim onu :)) dayanamadım :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 14:00:00

Off o üst açma bizde de var yaa çok fena. Gözlerinin içine baktı mı insanın içi eriyor değil mi Banu :) Ohh iyi yapmışsınnn benim için de yee :)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 14:05:00

Ben fena tutulmuşum yahu.. emzirirken sırtım açılıyor, öyle de uyuyorum. oda da sıcak... nası oluyorsa kaskatı kesilmişim sabah... :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 14:06:00

Geçmiş olsun Ayşegül geçenlerde bana da oldu. Sırtım komple tutulmuştu. Oturup kalkarken bile ağrıyodu. 2-3 gün geçmedi. 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 14:21:00

Aynen Zeynepcim, hemde ne erimek :) Tabiki yerim :) Şuan hayatımdaki en güzel şey Duru zaten :) Birtek omnunla mutlu oluyorum.

Benim de tutuluyor :)) Ya yaşanılan herşey aynı :) Ayrı ayrı evlerde aynı şeyler yaşanıyor :)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

12/13/2012 14:28:00

benim tutukluk bir kaç saatte geçiyor gece tekrarlıyor, sabah uyanınca yine devam.. :D :D ne zaman tamamen son bulacak bakalım :')


Aynen banuşum.. farklı evlerde aynı şeyleri yaşıyoruz :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...