MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/04/2013 13:14:00

Evet artık epeyce az gelinir oldu hem de :/ 

Gülşahcım eskiden sayfalar uçar giderdi bir gün bakmasak yetişemezdik :)  
Ayşegülcümm bu kızlar hep çeneli oluyo galiba bizimkilerde vır vır vırr hiç susmuyorlar :) 

Off çok fena midem ağırıyor bugün. Duru da sabahtan beri içtiği mamayı kusuyor ne oldu anlamadım. En son çorba verdim uyuttum. Onu çıkarmadı neyseki. 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/04/2013 13:26:00

Merhaba kızlar. Zeynepcim çok geçmiş olsun ne oldu acaba kuzuya? kusmaya devam ederse götürecek misn doktora :(

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/04/2013 14:35:00

 kerem de öyle aysegül atarlı kerem diyoruz arasıra :) bi de yalandan ağlamalar basladı ki sorma :))

zeynepcim geçmiş olsun ikinize de
banu merhaba :)

benim de inanılmaz bi ayak agrım var bugün metatarsalji diye lanet olası bişey teshis var tedavisi yok :( ayakta duracak halim kalmadı artık :(

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 12:43:00

Merhabalar,

Teşekkür ederim kızlar sağolun.
Banucum devam ederse götürmeyi düşünüyordum. Ama tekrar kusmadı iyi şimdi. 

Gülşahcım sana da çok geçmiş olsun. Nasıl bişeymiş ki o. Bence başka bir doktora daha git. 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 13:04:00

Zeynebim çok geçmiş olsun :( 
Şimdi nasıl toparladı mı bari? Ve sen nasıl oldun?


Ah bir de o yalancı ağlamalar yok mu.... Sabah yanımdayken biberonunu verdim içsn oyalandın da 5dk cık daha uyuyayım diye.. o biberonu kafama öyle bir çarptı ki, sağlam uyandım yani :)) 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 13:20:00

Teşekkürler Ayşegülcüm. İyi şimdi. ben de iyiyim.  1-2 gündür kuzumun başına gelmeyen kalmadı zaten. Akşam park yatakta oynarken ayağa kalktı zıplayıp dururken üst damağı yatağın kenarına çarptı. Muhtemelen çıkmaya hazır olan dişten dolayı küçük delik gibi bişey oldu. Bugün bir baktım dişi çıkmış :) Baktı dişin çıkacağı yok kandim çıkartayım dedi herhal :D


Onlar uyandıktan sonra 5 dk uyumak gibi birşey mümkün değil :)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 13:20:00


Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 14:12:00

Iyı aksamlar))

Nasıisınız?

Zeynepcım geçmiş olsun.

Gulsahcım buşra da yalanda ağlamağa başladı ya bı sey ıstedıgınde yalanda ağlıyor ve ya bağırıyor.

Bu arada Buşranın kulağını deldirdik)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 14:12:00

of yavrum yaaa, nasıl yanmıştır canı :( neyse ki yeni diş gelmiş :)))) bizimki hala 2 dişte :) 


Ben deldiremedim hala :( Masal durmaz ki :( ah eşek kafam ah... daha önce deldirseydim keşke :(

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

02/05/2013 14:14:00

Aysegülcüm bizim kız 5 tane çıkardı)) 6 süphelıyım çıktımı çıkamadımı dıye)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...