MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 08:59:00

Günaydın kızlar;

Neşe bir başlayalım görüşmeye arkasını getiririz inşallah :) en azından ben çalışmaya başlayana kadar, sıkıldın mı atlar gelirsin bana..

Bizim gce uykularımız çok kötü kızlar, odasını ayırmıştım şimdi hiç halim olmuyor gece kalkıp gitmeye yanımıza aldım. Sabah 4-4:30 arası da uyanıyor bu cadı.

Ben büyüdükçe daha çok seviyorum, iletişimim, paylaşımım arttıkça tadından yenmez oluyor yahu.

Adel bu sıra ayaklarına taktı, parmaklarını ememezse çorabını çıkartıp onu emiyor.

Abimizle arası çok iyi şükür, maşallah :) Deli oluyor rüzgar Adele. O da abisini tanıyor artık, servisten inice baıyor çığlığı, gülücükleri.

Rüzgarım da cennet cehennem olaylarına takıldı şu aralar. Geçen gün anne babamla ikiniz benden önce cennete gideceksiniz beni orada bekleyin, gene siz benim annem babam olun dedi. B ende Adelden önce gideceğim ben de sizinle kardeşimi beklerim dedi, çok duygulandım çok....

Biz birde salıncak aldık Adel Hatuna. Acaip alıştı eğer sallanmasını kapatmazsam güzel uyuyor orada, başta alışmasın dedim ama 15 dk. uyuyor yoksa ya. Hiçbirşeye yetişemiyorum. annemde niye üzüyorsun kendini ben üçünüzü de çingene salıncağında büyüttüm. Bırak sallana sallana uyusun dedi, bıraktım valla :)

Ama gece koymuyorum. Yalnız uykusuzluğa hiç tahammülüm kalmadı muhtemel gece de salıncağa terfi edeceğiz. :)

bu arada durumumla ilgili bana mesaj atan, telefon açan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Erkeklerde lohusalık sendromuna giriyormuş :)))) Bunu öğrendim, inşallah düzeliriz.

Öperim hepinizi ve yavruları...

 

 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 09:04:00

Günaydın 


NEşe gecmiş olsun PArol candır:)) bu arada kayınvalidemler de ankarada oturuyor. oraya geldiğimizde gorusuruz insallah.

İdil de tanıyor artık.beni kapıda karsılyor ve resmen uzerime atlıyor.yuzumu yaayım emiyor:) 2 ay oncesine kadar sokaga cıkarmaya korkardım idili aglama krizine tutulurdu.şimdi tam tersi susturmak için dısarı cıkarıyoruz.

Ayşegül senin kız hızlıymış erken baslamıssın kosusturmaya kolay gelsin .

Zeliha ben dorukta hemen hiç kullanamdım demir damlası.tadını begenmedi ve içirmek işkence oldu.ek gıdaya gecince zaten yeteri kadar et te yedi ve kan degerleri de normal cıktı.şimdi idile basladık ve onu da dogru duzgun vermiyorum.tabi bilimsel boyutu hakkında tam bilgi sahibi değilim .daha cok içgüdüsel bir uygulama benimki:)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 09:31:00

Aysegulum hayırlısı olsun hakkında. İnsallah bundan sonrası güzel olur.. Sıkma canını sen. Bak minnosun koşuşturmaya başlamış artık zaman daha da hızlı gecer sana :))

Duygu elbette görüşürüz ne güzel olur.. Biz yonca ve banu ile yaptık ilk Nurti buluşmasını burdanda devam edicez insallah :)

Ozlemcim o erkeklerdeki lohusalik halleri ile ilgili coookkk söyleyecek şeyim varda neyseeee :))) bugün keyifsizim ben yaa :( bas ağrım hala tam olarak geçmedi. Sanki sırtımdan soğuk ter atıyorum. Midem bir garip :( usuttum mü acaba diye düşünmeye başladım. Oglus uyusa da bende uyusam biraz. Bugün öğle yemeği dışardan :( hiç Halim yok o uyurken bende uyurum belki toparlarım biraz

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 10:01:00

Minoset plus ve sıcak suya limon, bal, zencefil iç canım. Aysegulum muhakkak iyi dusunmussundur ama bir kez daha dusun derim ben. Gerçi calışma koşullarını bilmeden konuşuyorum ama dunyanın bin türlü Hali var. Elindeki isten hemen vazgeçme derim. Evden çalışmak kolay olmaz cocukla. Ve cok çabuk büyüyorlar kuzum, eve uzak yavruyu az görürüm diye düşünme. Bir bakmissin kreş yasi gelmiş okula gidiyor. Tamamen senden bağımsız olup ben de bireyim, benim de haklarım var demeye başlıyorlar . Bakınız Rüzgar 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 11:55:00

duygu sağol yorumun için. ben müdürlükte olduğum için ilaçlardan uzağım. geri dönüş aldığım yok ama anneler genelde demirden illallah demiş durumda, bebekler içemedikleri için. sektör biraz para üzerine olunca gerekliliğini herşeye rağmen sorgular duruma düşüyorum istemsizce. ama yıllardır anemiden eli kolu dermansız gezen biriyim sırf şüpheden bebeğimin de gelişimini etkilemek istemiyorum. ben de içime döneyim o zaman ;)
iş konusunda umarım herkes emeğinin karşılığını alır. işteki huzur çok önemli.

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 12:10:00

nesem gecmis olsun :( bende dun delirmk uzereydm bad agrisndan.minoset banamisin demedi :(( uykusuzda ksldim e moralde bozulnca tavan yapti.

ozlemcim ne desen haklisin ama adamlar resmen mobbing uyguluorlar.kaldiramicam.bu bi nahane olur belki esimde kurum degistirmk istiodu.bu manisa olmasada baska.bir sehirde olabilir.hayirlisi olsun insallah :)

masal cok fena yaa..hep bi yerlere tutunarak kalkiyor sonra kut! 2dk ayiramiorum gozumden :) simdiden yoruyo cadi.yuruse nolcam kimbilir ;:)))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 12:13:00

Ayşegül Ankara. Bekliyoruz sizi :)))))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 12:42:00

Gelin gelin :))) hepiniz Ankara'ya gelin :)) ben sanırım midemi usuttum. Midem bir garip. Aksama nane limon kaynatirim artık düzelmezse.. Oglus uyudu ama 10 dk bir mizirdanip duruyor haliyle bende uyuyamiyorum :( simdi sustu yine beliim kestiririm biraz :)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 12:42:00

hey ben geldim yine:))
defneyi kreşten aldık çınarla burun su gibi akıyor.oy oy çınara bulaşmasın diyeceğim ama imkansız sanırım:((
iş konusunda özlem gibi düşünüyorum ayşegülcüm.sakın bir anda silip atma sakin sakin düşün lütfen.çocuklar çok çabuk büyüyor bize olan manevi ihtiyaçları azalıyor ama maddi ihtiyaçları artıyor malesef.defne kreşe başlayınca bunu çok daha iyi anladım
birde dünyanın cidden binbir türlü hali var.kadının ekonomik özgürlüğü olmalı diye düşünüyorum
gerçi 2 senedir evde oturan biri olarak ne kadar ciddiye alınabilirim bilemem:))) ama düşüncelerimi paylaşmak istedim:))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

09/26/2012 13:07:00

Ayşegülcüm hayırlısı olsun canım. Kendini yıpratma hiç boşver gitsinnn :) kızınla olmanın tadını çıkar şimdilik iznin bitene kadar o arada da tekrar düşünüp en doğru kararı versin zaten kendin ve ailen için.

Bu arada bütün nurticiler ankaraya mı gidecek yaa birazı da ist.a gelsin :)) 

Özlemcim ne güzel Rüzgar'ın kardeşiyle anlaşabilmesi inşallah büyüdükçe daha da iyi olur abi kardeş ilişkileri.

Neclacım kolay gelsin epey iş çıkarmışsın kendine

Aman neşem dikkat et kendine tam hastalık mevsimi zaten.

Hülyacım geçmiş olsun defneye. Umarım çok çabuk atlatır.

 

 

 


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...