MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 13:40:00

süper yaa komşu buldum kendime ..8 kilomu o 8 kilo sadece kollarımdaki kilo fazlası

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 15:35:00

Ya iyi ki gezmeye gittim heee.. Normalde kimse olmaz bugün yazmışsınız bı dünya valla :))) benim Komsu ziyareti güzel gecti. 3 yeni Komsu daha tanıdım. Hepsi tatlı insanlara benziyor ;)) keyifli gecti valla. Oglusta cok uzmedi sagolsun. Eve gelirken gözünden uyku akıyordu. Hatta eve gideyim uyusun ennde yemek isini hallederim hem dedim. Ama nerdeeeeee

Eve geldik geleli degil uyumak gözünü bile kapamadı.. Tabi benim yemekte yalan oldu :( suan kucağımda bıraksam basıyor yaygarayi.. Yok valla görseniz inanmazsınız cidden. Bı yandan gittiğim yerde beni perişan etmiyor diye seviniyorum bir yandan da evde neden böyle diyorum :)) inanmıyor insanlar bana zaten evde huysuz diyince :)) neyse oğlan alıştı tabi doğduğundan beri gezmeye evde sıkılıyor yavrucak..

Banum keske gelebilsem ama bu bayram sanırım İstanbul degil Kocaeli olacak bizim ziyaret.. Ama sunu bilin ki her geldigimde kesinlikle haberdar edicem sizi... Tabii sizide bekleriz Ankara'ya :) bayramda olmazsa kısın biraz zor olabilir ama dediğim gibi ilk fırsatta.. ;)

Dr. Cum yaaaa :( valla ayselin ici rahatlasın diye internetten baktım da yazdım.. :) bı tablo vardı bende bizimki az kilo aldı diye bakmıştım.. Valla yoksa Dr luk ne haddime.. :))

Yoncam iyisin maşallah daha da iyi olucaksin insallah. Öpüyorum seni

Kilo milo demissin.. Ne gerenk var bu mevzulara yahu.. Ben verdim diye seviniyordum ya bı ara.. İste üstüne daha gram oynamadım :(( özleme sorun iste nasıl koca bir göbeğim var hala o anlatsın size :D

Neyse iste böyle.. Bizim oğlan uyumaya karar verdi bende hemen mutfağa atayım kendimi.. Gelirim yine

Opuldunuz hepiniz ;)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 15:38:00

Handeeee gordum kuzunu.. Cok datli maşallah ;) Allah nazarlardan korusun.. Hic iki aylık gibi degil valla.. İyi bakmissin ;) maşallah maşallah maşallah ...

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 17:14:00

Daim olsun diyeceğim ama sonra taşıması dert :)) basıma geldi ordan biliyorum :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 17:16:00

Ben görmedim fotoyu Handeee

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 17:20:00

Handenin profiline gir ordan fotolara bak ozlemcim

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 17:35:00

Gecmis olsun canım.

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 17:45:00

geçmiş olsun neclacım
bu minik çok yoruyor seni:((

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 17:53:00

Gecmis olsun Necla..Tez zamanda gecsin bogazida..İyi cok sukur temiz çıkmış diğer tahliller.. İnsallah günden güne istahlanip büyür kuzun.. Hepimizin bebisleri istahli, sağlıklı olsunlar insallah...

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/03/2012 18:58:00

Necla, geçmiş olsun :( ne verdi iştah açıcı olarak sorabilirmiyim?


İstanbul ekibi ve Ankara ekibi çok güçlü valla, ben İst veya Ank da olsam çoktaaan görüşelim diye tutturmuştum :/ Bir tek Ayşegülle ben farklı yerlerdeyiz sizden, gariban kaldık, gurbete düştük yaa, oof of :) 

Handecim maşallah tosunuma, Mustafayı da görünce tam oldu, gerçekten hepsi birbirinden şeker bizim yavruşlar, güzeller bir yanda yakışıklılar diğer yanda :) Oyun halısındaki resmi görünce gözlerim Özdeyi aradı birden, bizde de aynısı var ya o yüzden çok aşina geldi, bizim ev zannettim ;))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...