MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 08:10:00

Banucum hemen en kötüsünü getirmeyin aklınıza, önemli birşey çıkmaz inşallah canım, geçmiş olsun...

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 08:20:00

banucum hiç sıkma canını allahın izniyle tertemiz çıkacak sonuçlar

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 11:38:00

Selam kızlaaaar,


Banu' cum aman dur hemen kötü şeyler getirme aklına lütfen :( Güzel gelecektir sonuçlar, bak bu paniğin anneye de yansır o da kuşkulanır falan yapma :( 

Geçmişe bakamadım, herkesler iyidir umarım :)

Bakıcımız başladığından beri, Masal evde yabancı birisinin olmasından dolayı uyumuyor. uyku düzenimiz kaçtı :( Dün gündüz 1 saat uyumadı bile toplasam... Akşam da 8:30 da daldı kucaımda.. Sabah 5te uyandı zar zor uyuttum. Dişlrden herhalde, offffff yemek yeme sıkıntımızda var ooooy oy :(

bu arada Necla' cım fantomaltla pediasure nedir? neden veriyosun? anam ben bilmiyom ya onları :( 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 11:56:00

Hmmmmmmm bende mi alsam ki :/ Masal da acaip kıpırdak 1 dk oturtmuyor yerimizde. Güya bakıcı var, nerdeeeeeeee onu geçtim bende peşindeyim.. kaşla göz arasında kaçıyo bi yerlere hep :)) haliyle kilo sorunumuzda var.. ben bu bu faltomaltla pediasure u danışayım hele.. 


Valla dr. cum Özlemcimden Allah razı olsun, te oralardan bize destek veriyor canımız kanımız Özlem anamızzz :)) 


Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 12:30:00

Selam kızlar geri geldim :)
Eşim nöbetten geldi, Özdeyle biraz ilgilendi de ben de azcık uyuyup kendime geldim, 3 gündür uyku nedir unuttuk, yeni şeyler öğrendikçe yeni şeyler yaptıkça bu gece uykusuna yansıyor zannedersem :/
Neclacım pediasure 1 yaş öncesi kullanılmaz canım, 1 yaştan önce fantomalt ve protifar kullanılır. Fantomalt karbonhidrat, protifar da protein desteği, sen nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama fantomalta ek olarak protifar da kullansanız iyi olur bence, çünkü büyümek için sadece enerjiye değil proteine de ihtiyaçları var. Tabiki her ikisi de doktor kontrolünde kullanılmalı, ne kadar kullanmanız gerektiği hesaplanmalı ve aşılmamalı. Üç günlük bir diyet listesi hazırlanır, bebek bu üç gün boyunca ne zaman ne yedi ne kadar yedi anne sütü ve mama da dahil kaydedilir (anne tarafından), sonra diyetisyen veya doktor bu listeye bakarak bebeğin günlük ortalama aldığı kalori ve protein hesaplar, ihtiyacına göre eksik ne kadarsa ona göre günlük kullanmanız gereken fantomalt ve protifar hesaplanır. Yani ideal olanı budur. Ama pediasure için erken, gerekirse 1 yaşından sonra!
Ben dün ve bugün hiç çalışamadım, salı günü çalıştığım bir iki saatle kaldım, gidip en azından 1 saat çalışayım da vicdanımı rahatlatayım kızlar, hem çocuk bakıp hem sınava hazırlanmak çok zormuşşş :( siz sorularınızı biriktirin ben hemen gelemesem de akşam mutlaka bakarım :) ha danışma ücretlini belirleyip hepinize bildireceğim, hesabıma yatırırsınız artık :P şaka şaka :DDD

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 12:46:00

Peşin fiyatına taksit var mı acebeee :P 


Ah bu uyku sorunları ah :( dişlerden mi yapıyorlar ki :( 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 13:17:00

Selam millet... Uyku muuuu oda mee.. Artık uyku konusu benim sinirlerimi bozmaya basladi.. o yüzden es geciyorum hic yorum yapmıyorum :) böylesi daha iyi.. Zzzzzzzz

Eee bugün garip bı gündü yaa.. Cok erken başladım diye miii, havadan miii bilemedim... Ama garip iste. Böyle bir ağırlık var sanki üstümde benimde.. Aksama yemek te yok... Hülya ua gitmeyi düşünüyorum yemeğe :)) ona zate misafir gelecekmiş biz de arada kaynarız :)) saka bı yana sanırım tortellini ile geçireyecek ben bu aksam yemeğini. Bide üzerine kremali tavuk tamam iste cok bile ;)) en azından çabuk pişiyor yani pratik :))

Bu arada benim koca alyansini kaybetti :(( kaybetmiş ama farkında degil 3 gündür :( bende zannediyormuş. Dün aksam anlaşıldı. Bana soruyor benim yüzüğüm nerde diye aa ne bileyim dedim.. Nasıl yani sende yokmu ee iyide ben sana verdim derken baktık ama bulamadık evde :( arabada da yokmuş. Nereye gitti anlamadım. Belki çıkar bir yerlerden. Benimde bir yüzüğüm kayıp ama alyans degil.. Neyse ki kaybolan sonradan aldığımız 2. Alyanslardi :))) ilk alyanslarimiz biraz kalın sıcakta sıkıyor diye sonradan bildiginiz klasik onca alyanslardan almıştık. Klasik olan kaybolunca parmağa direk asıl alyans takıldı ;)))) böyle zamanlarda tedarikli olmak güzel bisey sanırım :)))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 13:19:00

Gunaydin canlarııım...

Nasilsiniz?
Allah razi olsun rahatladım vallahi)))
Neclacım k bakma ya unutmusum gercekten((

uzun suredir takip edemiyorum ya.... ayak uyduramadım sıze bir turlu))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 13:33:00

E Neşecim benim koca hiç takmıyo alyans :D hoş bende takmıyorum :')) olmuyo çünkü.. eşimde sürekli bilgisayarda klavyede rahatsız ediyormuş beyfendiyi :) ip bağlıcam parmağına :P


Aysel' cim ne günaydını kız, yeni mi uyandın yoksaaam :) 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

10/04/2012 13:42:00

Bağla tabi :))) urgan gibi kalın olsunda kopmasın :)))

Bizimki genelde takar. Arada takmadigimiz olur tabi ama normalde takarız. Aksamdan beri kafama takılıyor nereye gitti bizim yüzükler :( ay doruk koptu yine gelirim


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...