MAKSAT MUHABBET :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/07/2012 22:12:00

Allah kabul etsin nesemmm, amiiiin.:)) bende gidip kivrilayim kizimin yanina,tutup elinden uyuyayim.

herkese iyi geceler,tatli uykulaaar..

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 09:35:00

günaydın kızlar
geçmişi okuyamadım.hepiniz iyisinizdir inşallah
benim defne yavruda hasta oldu.bugün sabah daha iyiydi sanki yağmur çamur ankara bu sabah
hepinize güzel bir gün diliyorum arada gelin yazalım kafaları dağıtalım:))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 10:06:00

okuyorum ama yazamıyorum ben kızlar....hepinize sevgiler..bebişleerede kocaman öpücükler yolluyorummmm...bu arada zeynep anne muhallebıyı nası yapıyorsun?ben şekersiz yapdım cınar sewmedı...

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 10:09:00

ankarada buluşmanızada ayrıca hasetlendim:)ben ankaradayken özlemle bi buluşamadık...geldim burda antepli özlemcimle buluşduk:)dünya tatlısı...ben ankaraya gelemem ama geldıgım zaman görmek ısterım sızlerı...not:gizli takipciniz:)

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 12:29:00

Selam kızlar nasılsınız 


Neşem hadi bakalım gelsin ek gıdalar Doruk paşama yarasın inşallah. 

Hülyacım geçmiş olsun defneye çabucak iyileşsin kuzum

Edacım ben muhallebiyi yarım bardak süte 1 tatlı kaşığı pirinç unuyla yapıyorum şekersiz. Dr lar inek sütü vermeyin diyor 1 yaşına kadar ama sonuçta yoğurdu da aynı sütle yaptığımı düşünerekten sütle yapıyorum muhallebiyi :) 
Dr cum Özlemcim ne der bu işe bilmiyorum Burada bi teyze var ondan alıyorum taze taze :)) 

Eğer sade sevmiyorsa içine muz falan katıp vermeyi dene bir de belki öyle sever. Ben dün öyle yaptım tadına da baktım gayet süperdi :))) 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 12:33:00

Selamlar güzeller güzeli anneler ve güzeller güzeli yavruşları :)


Hülya geçmiş olsun. of bu havalar mahfediyor yavruşlarımızı da bizleri de  :( Masal da çok şükür daha iyi bugün. burnumuz pek akmadı. Peditus şurup veriyorum günde 2 kez. o baya toparladı.

eddo, sık gel özletme kendini :) Bu arada muhallebilere pekmez koyuyorum ben daha tatlı olsun diye.

Manisa' dan bildiriyorum, galiba artık kış resmen geldi, hava baya kasvetli. Daha dün akşam kısa kollularla dolanıyorduk dışarıda, şimdi bir anda buz kesmiş.. 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 12:39:00

Ya Zeynepcim, Dr.cum Özlemcim ve bebişleri 7 aylık olan tüm annişler, size sorularım var :) 


yahu masalcık iyi güzel tepkileri felan ama gelgel, bye bye felan daha tam yapmıyoruz biz. göbeğim çatlıcak yahu :)) hayır bi arkadaşım var, anlatıyor anlatıyor öyle böyle yapıyor diye, dert oldu içime Masal neden yapmıyor diye :/ annesi cıs dedimi yapmıyomuş gidip annesini öpüp af diliyomuş falan :/ Olması gereken hareketler mi bunlar. Ben masal a bye bye falan yaptırıyorum; çocuğum böyle yapcaksın diyorum, babamız da gülüyor :)) 

Bi kaç sorum daha olcaktı ama unuttum :/ Aklıma geldikçe sorarım :))

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 12:42:00

hoşgeldin aycimm 


muhallebiye pekmez de iyiymiş ben de deneyeyim bi ara. 
Yaa bizim İnci önceden çok iyi yiyordu. Şimdi çorba falan istemiyor hiç. Kaşığı gördüğü gibi dudakları büzüyor :) 
duru da öyleydi çünkü hiç yemiyordu doğru dürüst. dişleri çıktıktan sonra yemeye başladı. kaşığı görünce kendi açıyor ağzını :) İnci kızımda çıkardı ilk dişini :) umarım düzelir bundan sonra yemesi..

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 12:47:00

Ayşegülcüm her çocuğun gelişimi farklıdır mutlaka. bizimkilerde bye bye yapmıyor öyle cıs falan olayına geçmedik henüz anlamıyorlar ondan. bizimkiler cıss deyince gülüyorlar :))

gel gel dediğimizde de inci de ge ge ge faln diyor :)
bencee çok kafaya takacak bir durum değil yani 

Ynt: MAKSAT MUHABBET :))

11/08/2012 13:02:00

Bizde hala diş yok :( belirtiler var ama sabırsızlıkla bekliyoruz :) 


elbette her çocuğun huyu farklı. Ben biraz fazla takıyorum galiba.. Aa biz yapıyoruz siz hala yapamıyormusunuz diye sorular gelince kafaya takmamam mümkün değil. Bende Masal' a cıs dediğimde bi duraksıyor, yüzüme bakıp gülümseyip yine yapacağını yapıyor. 

Masal beni istediği zamanlarda annnnnn diye bağırıyor sadece :)) 


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...