21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

<1234>
12/05/2012 09:03:00

Arkadaslar 21 Aralık cuma aksamı taksim fransız sokagında ARTİSTE TERASSE RESTAURANTA dogum günümü kutlayacaz..gelmek isteyen herkesi bekliyorum.
liste yapıyorum asagıya kendınızı ekleyebılırsenız altına Bülent sayıya göre rezervasyon yaptıracak..bakmak isteyenler için.
www.artisteterasse.com.
1.Seda
2.Betül
3.Zeren
4.Rahsan
5.Müge

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 09:07:00

ruhen,kalben yanındayım sedacım...

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 09:09:00

Keske gelebilsen

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 09:10:00

Evet kısmetse gelicem.

Son çalışma günüm zaten. Sonra bir hafta izindeyim

Ayrıca Bülent Bey'i mekan seçimi için kutlarım, manzara çok güzelmiş.

Görüşmek üzere

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 10:53:00

şu anda net diyemiyorum o haftaya yakın netleştirsem olurmu olm ???

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 11:13:00

Olabilir tabiki.zaten bi kac kisi fazla rezervasyon yaptiracak.

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 12:06:00

Duygucum gelirsen sevinirim.bekliyorum.

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 12:09:00

21 aralıkta taksimde ferdayla bi arkadaşımızın doğum günü var. beraber mi gitcez, o gitcek ben tunaya mı bakcam bilmiyorum. eğer beraber gidersek en azından bi uğramaya çalışıcam. size iyi eğlenceler.

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 12:12:00

Operim sedacim..gelirim en mutlu oynak havalarimla..da okul cik8si sik olamiycam yine:((

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 12:15:00

Sedacım, mekan seçimi güzel olmuş.
Hafta içi olması haftasonu bebek bakımı konusunda Hakan'a mecbur kalmaktan daha iyi..En azından bakıcı daha anlayışlı davranıyo:)
Dönüş için anadolu yakasından başka gelen olmazsa erken kalkar otobüsle karşıya geçer oradan taksiye binerim diyodum ama ben hangi gün olduğuna hiç dikkat etmemişim:(
21 Aralık manevi annemin birinci ölüm yılı:( yani o gün kutlama ve yası bir arada yaşamak uygun olmaz:( 

Ynt: 21 aralık Seda nın Dogum Günü kutlaması

12/05/2012 12:17:00

21 aralık günü dünyanın sonu gelmese bari...:)

<1234>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...