Hangi marka bebek bezi?

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 14:21:00


Anladım, ben de bebeshop tan sipariş verdim zaten, o indirimden faydalanan çok var sanırım :)

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 14:47:00

tutaste;

yoo wiona bildiğin kullan at bez gibi.tek farkı yapımında ağaç kesilmiyor selülozu mısır nişastasından elde ediliyor,klorla ağartılmıyor,içindeki jel petrol türevi değil,kayın ağacından elde ediliyor,toprakta 2 hafta içinde gübre oluyormuş denemedim:) veet fuzzibunz içine bambu mantıklı ama bende fuzzi var lastikleri çok sıkıyor gibi geldi bana ne kadar ayarlarsam ayarlayayım.ama başka kullanıcılarında fikrini al tabi.birde ilk doğduğunda okadar çok kaka yapıyorlarki canından bezmeyesin,anemona doğru söylüyor aslında wiona tuzlu gelirse normal kullan atta kullanabilirsin başlangıç için.bende 3 aydan sonra başladım,anca bilinçlendim işte benimki ondan:))

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 15:27:00

Aslında hepimiz bebeshop'a  "Kushies Atılabilir, Doğada Yok Olan Bebek Tuvalet Ara Bezi" isterük diye mail atsak, getirtirler belki :) 

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 15:36:00

Arabezi olarak idrofilli bebek bezi satılıyor pazarlarda 1 milyoncularda o da kullanılabilir yumusacik oluyor ve emicligi güzel ben Bursa Pazarından metre ısı almıştım 1metre uzunluğunda kesip dikmiştim.

Ve yikanabilir bez kullanan annelere tavsiyem mini çamaşır makinası edinmeleri . Bastan beri hep kumaş bez kullandım kakalı bezleri kabasını akitip makinaya attım ve tertemiz elinde nekadar yıkarsan yıla makinadaki kadar temizlenmiyor bile. Ben cok memnun kaldım herkesle paylaşmak istedim

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 15:39:00

ben mail attım 2kez ocakta gelcek demişlerdi


Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 15:50:00

Az önce biraz baktım da mini makinelere, genellikle dışardan konulan suyla yıkıyorlarmış, kendi ısıtmıyormuş, suyun ısısını ayarlamak falan mesele olur gibi geldi, bilemedim şimdi :/


ama hemen az su kullanarak yıkayabilme açısından çok mantıklı, sonuçta hem bebeklerimiz hem doğa için güzel birşey yapmaya çalışırken litrelerce suyu boşa akıtmanın da anlamı yok...

Akarsum sen hangi marka kullanıyorsun makine?

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 16:06:00

anemona kushiesin kullanma kılavuzunda 40 derecede yıkanabilir yazıyordu.

bende çok düşündüm yeni doğduğu zaman ne kullanacağım diye en son kayınvalidemle bez satıcılarını gezmeye karar verdik.eskişehirdeyim ben şu eski zaman üçgen muşambalarından falan bulabilrsem bambuyla iyi olur gibi geldi.onunla hem tam poposuna görede yapabilirim.biraz sızdırır belki ama o sıralar izinde olacağım ben bakacağım bebeğe sık sık değiştirirsem sorun olmaz sanırım.
normal makinede 10 ar 10 ar yıkanmaz mı ki arabezleri falanda olacak. 20 tane bezimiz olsa 2 günde bir yıkasak?çok mu pis oldum:D acaba?tecrübeli anneler mini makineden başka çözüm var mı?

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 16:09:00

Cleanline musluğa bağladım sıcak suyu aciyorum sıcak suyla yıkamış oluyor bı cok başlığı var istenen musluğa bağlanabiliyor lavobaya bağlıyorum isim bitince çıkıyorum ayriyeten bı musluğa gerek yok yani benim makinam siktirmiyor tek kötülüğü bu onuda hemen makinada istediğim devirde siktirarak hallediyorum. cok güzel temizliyor baby beklerden 2 tane veya 3 tane atıyorum daha fazlasını güzel temizlemiyor almayı dusunuyosaniz onuda göz önünde bulundurun. Hemen asıyorum fazla bezede ihtiyac olmuyor.

Tabi tercih meselesi ama ben cok memnun kaldım özellikle kakalı bezlerde:)

Ama kushiesleri kötü yaparmi diye korkuyorum ama genede kullanicam cok pratik bise benim için.

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 16:13:00

Telefondan giriyorumda yanlış yazmisim duzeltemiyorum babyneo bezlerinde 2 veya 3 tane yikiyabiliyordum tek seferde fazlasını temizlemiyor

Ynt: Hangi marka bebek bezi?

03/07/2012 16:22:00

Makinanın hızlı programı varsa hergüm bile yikanabilir bence ,benim makinam 5 kiloluk sentetik programında hızlı programa alıyorum 2 kilo çamaşır yikiyo o programda. makinada böle bı ozellk varsa kolaylık olur.

Ben biraz çamaşır yıkamayı seviyorum galiba genelde hergün makinayı acarım:)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Yıkanabilen Bebek Bezi Kullanan Anneler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...