bebişlerimizin sorunları

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/23/2011 15:08:00

inşalla bişey yoktur canım, 6 ay dolsun hemen film çektireceğim valla.

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/23/2011 20:51:00

bu akşam hic durmadı kızım ya. Hep agladi, acaba böbregindeki taş mi agrı yaptı. Calpol werdim ama uyuyamadi bide. Çok huy degiştiriyor yaa. Aç ama emmiyor

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/23/2011 23:06:00

Özdenim geçmiş olsun gelinime aman yediklerine dikkat et gaz geçmesin kızıma mihricim anlamadım neden korktun kalça çıkığından mı? Onun bir aylıkken kontrolü yapılmıyormuydu

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/23/2011 23:07:00

Edacım aklına estikçe calpol vermiyorsun dimi o ilaç alışkanlık yaprsa bir dahahiç işe yaramaz biliyorsun dimi

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/24/2011 02:10:00

herkese merhaba yeniden;
gecmişi okuyamıyorum ve lakin  varsa sorunu olan, hasta olan bebeklerimiz tez zamanda iyi olsunlar,huzura doysunlar insallah diyeyim...
gelelim bizim sorunumuza... hic değişmedi ki. biberonu da kasığı da reddediyor. zaten gogsumu hic emmedi-ememedi balım. 4. ayımız bitmek uzere ve gunden gune artması gereken o ccler gozume gozume batarak azalıp duruyor. uyurken zar zor besliyorum(ki geceleri cok rahat beslediğimden bu saatte zombi modundayım) gunduzleri ise ikimiz icinse iskence... uyanıkken beslemeye kalktığımda oğure oğure bir hal oluyor o değil kusmasın diye cırpınırdım bir zamanlar. bazen oyle morarıyor ki yavrum oğururken kussun da rahatlasın diye dua eder hale geliyorum.
3. ayı 600 grla kapatmıstık(7200 olmustuk)
4. ay da gunde 500-600 cc anne sutu ki bazen mama takviyesi ile ne olmusuzdur hic bilemiyorum. dr umuz mu ? tahliller neticesinde birsey cıkmayıp kilo da alınca "yapacak birsey yok"diyor. e peki benim ruh halim? cocuğumun cektiği eziyet? idrar sayısı-rengi derken iyice sıyırmak uzereyim arkadaslar. konusmadığım anne soru sormadığım sağlıkcı kalmadı nerdeyse... simdi ek gıdaya niyet etmiş ve sutu gunden gune strese dayanamayıp azalan ben bir de ek gıda erken ya vicdan azabını ekliyorum dertlerime!!! (ki bu arada ben doğal urunlerle profesyonel anlamda da hasır nesir biriyim-kendi sutume de faydam yoksa sonuc sudur: anne sutunu arttıracak bir cok sey vardır! ama huzur yoksa hepsi angaryadır!!!(umarım can sıkıcı birsey değildir soylediğim ama once huzur once huzur)
neyse hasılında; psikolojimi alt ust eden bir beslenme duzensizliği; acken ve biberonu gormediği surece cennet cennet bakan can otesi bir varlık, ve sağa sağa 1200 cclere cıkardığı sutunu bir ay da sinirle stresle azaltmayı becerebilen bir anne!
özürler dileyeyim bu uzun uzun icleniş icin bi de unutmadan :)sağlıkla,huzurla kalın
ps: parantez ici parantezlerime bile uyuz oldum:)))

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/24/2011 08:46:00

canm yaaa kıyamam ben size konuyla ilgili bi tavsiyem yok ama her sey en kısa zamanda yoluna girer inş. bebişin kilosu benimkine göre cok iyi masallah. sizde saşlıkla huzurla kalın inş.

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/24/2011 09:14:00

ben wermek istemiyorum ama benim başımdaki 3 tane kaynana bana yetiyo. Her cok agladiginda ilaç wer diyolar. Zaten kayınpederimin yanında rahat emziremiyorum birazda ondan etkileniyor sanırım.

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/24/2011 09:17:00

ya yazık değil mi ama sanada ya eşin ne diyo niye yanınıudalar sürekli. Çocuğunla mı onlarla mı uğraşacan sen. Allah sabır versin

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/24/2011 09:24:00

yagmur yagınca ewlerini su basti, simdi yine yagdi korktular sel gelcek diye. Ben yemegimi zor yiyorum, bide yemek yap çay yap. Aglayınca niye agliyo ya diye soruyolar zikkımın kökü diye agliyo dememek için zor tutuyorum. Bide kaynana tutamıyo bebegi dün oturtmuş boynu bükülmüs. Söyleyincede ben tutuyorum diyo. İlk geldiginde istedi agliyor dedim. Bütün gün sen sewiyosun wer bakiyim dedi wermicem dedim :) al senin olsun kızın dedi. Zaten benim yani:)

Ynt: bebişlerimizin sorunları

02/24/2011 09:25:00

içimi döktüm be.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Ekim anneleri hadi burada toplanalım.

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...