2012 ocak'da anne olacaklar

<123>
10/22/2011 09:29:00

2012ocak da yavrularına kavuşmayı bekleyenler, buyrun tanışalım.kızım henüz 7 aylıkken ikinci bir bebeğimin olacağını öğrendim. hem şaşırdım hem sevindim. sizler neler yaşıyorsunuz . ben çook heyecanlıyım. ikinci kızıma karşı özlemim giderek artıyor.

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

10/23/2011 14:23:00

allah kolaylık versin:) benimki 30 ocak olarak görünüyor. zaman daraldıkça heyecanım artıyor ama biran önce vakit geçsin ve hayırlısıyla bebeğimi kucağıma alıyım istiyorum...

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

10/23/2011 19:07:00

Merhaba, benim doğumum da 4 ocak görünüyor ancak sanırım aralık sonunda falan gelecek oğluş, belli de olmaz tabi:)

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/02/2011 20:20:00

İLK BEBEK İLK HEYECAN . SAĞLIKLA ALIRIZ İNŞ BEBEKLERİMİZİ.
DERYAKARACA ,GAMZESİM NASIL GİDİYO HAMİLELİK, DOĞUM ŞEKLİNİZ BELLİMİ

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 11:38:00

ben normal doğum istiyorum ancak cocuk biraz kilolu gidiyor diye doktor sezeryanla alırız diyor, son ana kadar belli olmayacak galiba, senin nasıl?

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 14:49:00

ben de iyiyim. bebek tersti çok şükür dönmüş, ben de de aynı oldu ilk kızım sezeryan kilolu diye normal yaptırmadılar. aslında olur olmaz diye bişey yok o kiloyu veren allah elbet çıkışınıda kolaylaştıracaktır. ama doktorlar pek risk almıyo kolayına kaçıyolar. yine de sen umudunu kaybetme inş normal olur

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 14:56:00

benimde muhtemelen normal olacak tabi son zamanlara kadar bi aksilik çıkmazsa allah nasip ederse normal doğurmak istiyorum.

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 15:37:00

inş. en iyisi normal .sağlıcakla alırız inş bebeklerimizi kucağımıza. doktor kontrolleriniz nasıl gidiyo kızlar. ben bugün gittim. 30 haftalık dedi tam 1600gr olmuş
 

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 16:15:00

maşşallah kilosu yerinde:) ben bayramdan sonra gidicem kontrole bakalım benim bebiş ne kadar olacak merak ediyorum doğrusu..bu arada ben alışverişede başladım 2 hafta sonra yıkayıp ütüleyip çantayı hazırlamayı düşünüyorum sizin çantalar hazır mı? :)

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 16:25:00

ablasından kalanlar vardı yine de bir kaç şey almıştım. ben de hazırlicamda bayramdan sonra artık.kızım pek kusmazdı inş bu kızımda öyle olur ,

Ynt: 2012 ocak'da anne olacaklar

11/03/2011 16:26:00

neyse kızlar bunlar güzel telaşlar görüşürüz ben çıktım yemek faslı

<123>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...