Kızım kabıZ oldu....

08/14/2012 19:28:00

İki gun oldu kakasını yapmadı normalmi napmalıyım acaba...

Ynt: Kızım kabıZ oldu....

08/14/2012 20:44:00

bazen ek gıdalardan filan yapmadıkları oluyormuş , bizde öyle bi süreç yaşamıştık, o zaman daha ek gıdaya da geçmemiştik üstelik, 4.gün kendiliğinden yaptı, bence iki gün erken, bi de rahatsız olmuyorsa yapacaktır, eğer ki gaz sıkıntısı yada yapamamasından kaynaklı bi sıkıntı var ise de,bize dr umuz kulak çöpüne vazelin sürerek makatı uyarmamızı söylemişti, bi de büyük kızım çok uzun süre kaka yapamamıştı, onda da arada bir zeytinyağı ağızdan veriyorduk, yapıyordu,eğer emziriyorsanız siz ishal yapan şeyler yiyebilirsiniz, ek gıdaya geçtiyseniz incir çok faydalı ,yada kuru kayısı falan rondotdan çekip verebilirsiniz , ama dediğim gibi iki gün daha erken,

Ynt: Kızım kabıZ oldu....

08/15/2012 12:26:00

2 gün gayet normal, benim kızımın 1,5-2 ay sürdü. devam ederse sizede benim tariften veririm :)

Ynt: Kızım kabıZ oldu....

08/15/2012 18:50:00

Verirseniz cok sevinirim ne yedirmeliyim...

Ynt: Kızım kabıZ oldu....

08/16/2012 09:18:00

şimdii ben 2 tane gün kurusu ve 2 tane kuru siyah eriği akşamdan suya koyuyorum. sabah o suyu döküp haşlıyorum, tel süzgeçten geçirip püresini aç karna veriyorum, suyunu da biberonla veriyorum. üzerine 1 saat kadar bişey yedirmiyorum. kızım uzun süre kabızlık yaşadı 1-2 ay denemediğim şey kalmamıştı, sadece bu işe yaradı. bunu da internetten bulmuştum. bikaç gün düzenli yaptım düzeldi çok şükür.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
6-12 AY BEBİŞ ANNELERİ...

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...