2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 12:21:00

İyiler neclacım. Evet geçti kabızlıkları çok şükürr. Artık hergün gaz damlasını kullanıyorum onunla alakalı mı bilmiyorum ( içinde çeşitli yağlar olduğu için diye tahmin ediyorum) pek sorun yaşamadık ondan sonra kabızlıkla ilgili..

burun tıkanıklığı hırıltı bizde de var. Oooo kusma desen bir kusuyorlar ağzından burnundann geliyor valla... ama azalıyor artık sanki yavaş yavaş.  hastanedeyken kustuklarında balgam gibi çıkıyordu. Onun içinde anne karnındaki sıvıyı yuttukları için oluyor gibi birşey söylediler. o zaman Motillium vermişlerdi kullandık bir süre sonra bıraktık ama.

Aşılarını da ben sağlık ocağında yaptırıyorum. Devletin karşılamadığı aşıları da sen alıp yaptırabiliyormuşsun sağlık ocağında galiba ya da özelde farketmez herhalde. Sen hepatit aşısına mı ücret ödedin ??

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 13:47:00

Hepatit aşısına sağlık ocağında ben ücret falan ödemedim... Rota virüsü aşısını da istemezsen yaptırmayabilirsin. Senin inisiyatifinde diye biliyorum

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 13:49:00

geldimmm, kv bende sabah geldiler bende anestezi uzmanıyla filan görüştüm kan aldılar ekg derken eve geldik evde temizlik var bir yandan ev kalabalık depodan arabalar koltuklar çıktı yıkandı vs amann yoruldum be, birde akşama yemek yap pöf yani:))

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 15:46:00

Canlarım merhaba.Henüz doğurmadım:) bu gece hastaneye yatıyorum sanırım yarın öğlene kadar hayırlısı ile kizimizi elimize alacağız. Cok heyecanlıyım icim pirpir:( dua edin bana. Hepinizi cok öpüyorum.

Sevgiler.....

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 15:55:00

Merhabaaaaaaaaaaaaaaa.....Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmm


Ne var ne yok kızlar ? Gelemedim kaç gündür.. Malesef yakalandım grıbe.. boğazımın halinden anlamıştım yakalandığımı zaten ama belki atlatırım demiştim atlatamadım :D:D:D Suan über tıkalı bir burun, öksürmekten acıyan bi boğazım var :)) Birazda halsiz bir beden :)) Bizim oğlan iyi sarsılıyor içerde garibim :)
Hafta sonu eşim geldi Bursa'ya.. Ona vakit ayır, dolaş bide hastalık falan derken gelemedim anlıyacağınız... Dün eşim yola çıkmadan doktora gidelim dedik bu grip yüzünden.. Gittik ama ilaç vermedi. İdare etmeye çalış dedi :/ öksürük olmasa belki bu kadar zorlanmıycam ama bazen bi gıcık yapıyo ki sormayın gitsin :( Ihlamur,bal,zencefil falan idare etmeye çalışıyorum... Cuma zaten kontrolümüz var, düzelemezsek o gün tekrar bakıcaz artık duruma göre inşallah...

Ay bugün salı cidden ve Banudan haber bekleniyor :))))))))) İnşallah herşey yolundadır ve güzel haberlerini alırız en kısa zamanda :)) 
Bebişler sizi yormaya devam ediyor bakıyorum.. İnşallah her türlü derdiniz, sıkıntınız en kısa zamanda geçer yaaaa... Benim de zaman zaman heyecanım artıyor.. zaman zaman da ürküyorum.. Zaman azaldıkça bir garip hissetmeye başladım.. bakalım bizi neler bekliyor

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 15:56:00

ben yazarken gelmişsin Banucum... Hayırlısıyla, sağlıkla al inşallah bebeğiniii kucağına... Bende heyecanlandım bak şimdi :))

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/24/2012 19:06:00

geçmiş olsun nsdursun,son haftalar bende grip olmuştum doğumdan sonra sıkıntı oluyor enerji lazım:)biran önce iyileşmeye bak:)

 ben artık tukenme noktasındayım,bebeğim uyumuyor,şaka gibi ama sabah 6da kalkıyor gece 12-1e kadar gözünu kırpmıyor,acile göturduk hergun başka bir doktor arkadaşı arıyoruz:(.sürekli ağlıyor hiçbirşey durdurmuyor ağlamasını,ayakta bile sallıyorum artık ama nafile.dalar gibi oluyor sonra biranda yine ayılıp ağlıyor,artık uykusuzluktan bitkin düştüm.

bende haftada 2 gün kadın almaya başlıyorum ev bomba düşmüş gibi,heryer heryerde.bugun dunden kalan tost vardı gece eşim yapmıştı sabah onu ısıtıp yedim,ona bile vaktım yoktu düşünün,kuru kuru:)acınacak haldeyim:)

bugun kırkı çıktı diye hem o hem bende banyo yaptık,umudum yarına:)kırkı çıksın düzelir diyorlar ya:)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/25/2012 04:55:00

günaydın kızlar artık son 24 saatim :)))  

BAnucummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, nasılsınız ne yaptın,

DUYGUUUUU ; şu wrap sling lerden denedin mi, yada pille sallanan salıncaklara????

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/25/2012 05:15:00

Wrap sling icin kucuk degilmi bebegim.40gunluk.aslinda super biseye benziyor.ana kucagi almadin su arba koltugu olarakda kullanilan port bebe diyorlar sanirim ondan var ondada durmuyor artik.buyuk konusmustum ama ayakta salliyorum su an:)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

04/25/2012 06:01:00

yok duygu doğduğu andan itibaren bak slinglerle ilgili bir gurp var onları oku vaktin varsa ben hemen alıcam bir tane anneye yakın oldukları için sakinleşiyorlarmış bir denemekte fayda var bence ;) birde salıncaklar da bazı çocuklarda çok etkili


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-6 Ay bebeği olanlar

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...