2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/23/2012 10:47:00

bide anneler sizlere sorularım var.2 haftalık bebek dışarda ne kadar durabilir?yani hava almak için.ayrıca 2 gündür uyku problemi var benim bebişin.memede ve kucakta uyuyor yatağa yatınca yarım saat sonra şıp uyanıyor.bu neden olur?yardım lütfen :(

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/23/2012 22:53:00

İyi geceler hanımlar, BEN PEK UYUYAMIYORUM, işte gece ikileri üçleri buluyor uykumun gelmesi yatmam filan...

Geçirdiğim her gün e ohh + 1 daha diye bakıyorum şu sıra... İnsan sanırım bu aylarda epey sabırsızlanıyor, yani ben yarın 30 haftalık oluyorum... allah korusun bir aksilik olmazsa 8 haftam kalacak... son zamanlarda nasıl geçer vakit hiç bilmiyorum... 

Duygucum, Zeynepcim, Muyar ( Muyar ismini anımasayamadım ben özür dilerim ); Spinal tecrübelerinizi paylaştığınız için tsk ederim. Bebeği doğar doğmaz görmek vs kısmı çok heyecan verici, iyi bir anestezi uzmanıyla sorun  yaşamayacağımı düşünüyorum ama hani acı yok ama karnımın içinde bişiy yaptıklarını hissettim, sallandım, acı yoktu ama beni diktiklerini anlıyordum tadında internet yorumları yok mu işte o yorumlar beni perişan ediyor:))) Sinirim bozulurmuş duygusuna kapılıyorum. Size olmadı mı yahu! :) Neyse çok nazlanmanın manası yok, öyle yada böyle olacak bu iş... Geçen  ablamın bir arkadaşının kızının doğum hikayesini anlattılar. Kızın suyu gelmiş hastaneye götürmüşler, birazda erken olmuş düşünülen tarihten 37. haftada... Kızcağız ben doğurmiycam beni eve götürün vazgeçtim ben diye tutturmuş... Öyle paniklemişki kuzum yazık sırf bu yüzden g. anesteziyle sezeryan yapmışlar. Hayırlısı napiyim teslim oluyorum ben allaha, yapabileceğim tek şey bu şu sıralar...:))

Neyse Neşemiz doğurmuş evet, faceden aldım bende haberini... Allah analı babalı, sağlıkla büyütmek nasib etsin.

Zeynepcim senide güzel kızlarını da öperim... Ayşegül, Drcuğum, Özlem, çok denk gelmiyoruz burada bu aralar, şimdi sizin işiniz zor ama umarım benim de sizin tecrübelerinizden yararlanacağım günler gelecek... dua edin benim için benim dualarım da hep sizinle... iYİKİ VARSINIZ, GÖRÜŞÜRÜZ....

    

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/24/2012 13:51:00

Yoncacım bende kesme anındaki stresi yaşamamam için çok kısa uyuttular. iç geçmesi şeklinde düşün. Eğer istersen anestezi dr ile konuşup öyle de yaptırabilirsin. Ama sonuçta dikerlerken falan hissetmesende anlıyorsun tabi biraz. ama çok da etkilenmiyor insan o anda. sinirin bozulmaz yani hiç merak etme :)) Dediğin gibi bir şekilde olacak içerde kalacak değil ya :)) çok fazla düşünüp kendini strese sokma vakti geldiğinde kavuşmayı düşün Masal'ına. Dualarımız hep seninle. hayırlısıyla kavuşup bu güzel duyguyu yaşayacağını düşünmek bile insanı rahatlatır :)) bizde seni öpüyoruz çok. 

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/25/2012 11:07:00

Zeynepcim teşekkür ederim, iç geçmesi iyidir hoş olabilir:)))) Evet ya içerde kalacak değil ya...:))) Sağlıkla doğsunda Zeynepcim gerisi gelir geçer aslında biliyorum... Bir de maraton sonrasında başlıyor asıl, bak bunuda biliyorum, ama bu süreçleri de hep yaşayarak görüp anlayabiliyoruz... Grubun sohbetlerine ilk katıldığımda kaç haftalıktım tam hatırlamıyorum ama 10 haftalık bile değildi Masal 11-14 testine girmemiştim daha... Sizler epey ileri haftalardaydınız, çok özeniyordum hatırlıyormusun? Ne zaman tekme atacak ne zaman hıçkıracak, şu ne zaman bu ne zaman... Siz sırt bel ağrıları ödemler hastane çantaları böyle şeyler konuşuyordunuz...  Ben mide bulantılarıyla boğuşuyordum:)) Ne acaip işliyor zaman bak 30 haftalık olmuşum, mide bulantılarını unuttum gitti! Şiimdi sırt ağrıları ve yorulunca hafiften şişmeye başlayan ayacıklarımla uğraşıyorum... İki ay sonra gaz mevzuuna geçiş yapacağım filan... Ay ne olursa olsun hepsi çok hoş, di mi?

Neyse kızlar öpüyorum sizi, herkes çok çoook iyidir umarım uzun kalamayacağım... İyi bakın kendinize , şahane bebeklerinize de.. Hoşçakalın bu günlük...

 

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/25/2012 20:27:00

Merhaba arladaslar

Bende 9 martta yavruslarima kavustum

İkiz annesiyim

Sizlerle tanismak istiyorum

Guzel

Paylasimlar dilerim

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/26/2012 16:26:00

Öyle yoncacım herşey unutulup gidiyor güzel günlerin anısı kalıyor sadece. Zaman çok çabuk geçiyor. Doğdukları zamn daha da çabuk geçecek emin ol :) bak 2,5 ay oldu ama daha dün gibi...


zuzucum hoşgeldin aramıza. bende ikiz annesiyim yakın zamanlarda doğum yapmışız. benimde 17 martta doğdu kızlarım :))

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/27/2012 19:12:00

Mrb zyynp menmun oldumm :)!

Nasil gidiyo alistinmi

Emziriyomusun? Mama veriyomusun paylasalim yakin zamanlarda dogurmusuz

Ben sagarak veriyom ama sut bitmek uzere cok uzuluyorum

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/27/2012 19:16:00

Termometre alin bence

Sac taragi icin erken

Pompayi aklinizdan cikarin ve mutlaka emzirmeye odaklanin

Cunku sut sagarak azaliyo

Sterilizator cok ise yariyo biberon temizligi icin

Yan yatirma ve bogulma engelleyici yastik edinin

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/27/2012 22:19:00

Merhaba kızlar...

Hande çok yaşa ne güzeel bi soru sormuşsun... Cevaplar benimde çok işime yarayacak. Bir ihtiyaç listem var, oldukçada geniş kapsamlı... Ama gerçekten hangileri gerçekten ihtiyaç tam bilemiyorum, bazıları çocuğa ve duruma göre değişirmiş gibi geliyor... Pompa gibi mesela... Ben de hep emzirmeye odaklanayım, ihtiyaç dahilinde alırım diye düşünmüşümdür mesela... Nolur yazın kıızlar bunlar bizim için çok önemli...

Neyse artık daha çabuk yoruluyorum ve ufak tefek kasılmaya benzer tamda tarif edemycem bişiyler var dr um bu zamanlarda normal olduğunu söylemişti... rahim doğuma hazırlanmaya başlıyormuş. Aralıkları önemli sanırım, bunlar sadece bir çeşit egzersiz... Bende vücüduma boşuna çalışıp duruyorsun dersine, ben sezeryan oacağım bu eegzersizler gereksiz diyorum ama nafile beden yine de bildiini okuyor:))

Karnımda davul gibi gerildi! Ne kadar çabuk yoruluyorum yahu! Yanıyorum bi de,  acep haziran da temmuzda ne olacak halimiz? Bunlarda şikayet mızmızlanma kısmı... Arkadaşlarıma mızlanmayacağım kime mızlanacağım di mi ama? :)) Herkesi öperim, sevgiler...

Yonca.

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

05/28/2012 19:22:00

selam kızlar,bende sutumu 2.5 aydır sağarak veriyorum ama sutum azalır korkusuyla emzirmeyde çalışıyorum ,ortalıgı yıkıyor benimki cok uzuluyorum doymaz korkusyla biberonla vermeye alıştırdım şimdi memeden gelenle tatmin olmuyor bas bas bagırıp aglıyor.sutumde azalma yok allaha sukur ama ilerde ne olur bılmıyorum.bakalım umarım memeye doneriz yakın zamanda.pompa almak isteyenlerede medelayı şiddetle oneririm sutu artırdıgı bıle soylenıyor,ben çok memnunum.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-6 Ay bebeği olanlar

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...