2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 16:52:00

baktım kaçtır ötüyo tel dedim kimler neyi çekiştiriyo koşim bakiyim geldimkiiii bir ben eksikmişim bende tamamlayayım :D

 

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 16:57:00

Nasılsınız kızlar? Ben yanıyorum...:))) Çok sıcak... Perşembe dr randevum var, vakit geçmiyor... Bir alev topunun içinde pirinç lapası gibiyim. Aaaa enteresan bir tanımlama oldu:))) Sizde ne var ne yok?

 

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:01:00

sıcakk ki ne sıcakk kardeşmle az gezelm dedik bi saat zor dayandık dışarıya :(((

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:02:00

ben iyiyim... hatta kotu oldugun zamanda iyi diyosun ya.... kızlar canım çok sıkılıyo... 

sizinde morelinizi bozmayayım zaten anlatsam sayfalar biter amma sözlerim bitmez... eh napalım...
sizler nasilsiniz bakiim

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:03:00

ayseeeeellllllllllll walla sewe sewe dinlerim seni gel dertleşelim :))))))))))))

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:06:00

ya boş verin kızlar ya... anlatmasam daha iyi. zaten anlatıp morelinizi bozmayayım

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:07:00

ısrar etmiyorum sinirlenme diye ama dediğim gibi sewe sewe dinlerim cidden konuşcak kmsem yok bnmde herkes sahte

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:38:00

yoncamm tanimlamana bayildimm :)) hakkaten cok sicakkk.bizde masalla eriyoruz :') masalla hergun bir kuvet sevamiz oluyor,dolduruyorum kuvetini icinde biraz oyaliyorum sonra bi su dokup uyutuyoru serin serin :)

ayselcim biliyorsun ki bende heer zaman seni dinlemeye hazirim canim..bu can skintilari dertlesedikce gitmiyor..

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 17:49:00

aysegulcum canim benim allah razi olsun)) ay benim kızın kulagi agriyo ya.. zor valla. küvet sefasi yapmak bende istiyorum ama korkuyorum kulagi yine acır diye

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

06/26/2012 18:15:00

KIZ AYSELLLL SENİN KIZI BNM OĞLANA ALAK KIZ BENM GBİBİ CADIYA KMSE KIZINI WERMEK İSTEMİYO SENDEN KAYNANA OLMAZ DİYE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-6 Ay bebeği olanlar

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...