2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/22/2012 09:28:00

gec te olsa bende bayramlarinizi kutlarim canlarım. ben bir kac gundur nette yoktum onun icin gecikti(((


nasilsiniz?

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/23/2012 11:29:00

teşekkürler arkadaşlar hoşbulduk:) 4 aylık oldu bebeğim hala sağa sola dönemiyoruz..ne zaman dönerki sizinkilerin motor gelişimleri nasıl gidiyor?he bide ek gıda başlayanlar var mı?

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/23/2012 13:47:00

geçmiş bayramınız kutlu olsun arkadaşlar,uzun zamandır girmiyordum bende.

ogluma meyve püresi yedirmeye çalışıyorum ama bir türlü yemiyor ağlamaya başlıyor ne denediysem olmadı.sebze çorbası yapıyorum onuda yemiyor,ek besine geçemedik bir türlü,iştahsız olucak diye korkuyorum.bir çay kaşığı bile almıyor.bugun yogurt mayalamayı denedim beceremedim:)su gibi oldu:)belki yogurt yert diye ümit ediyorum.anne sütü veriyorum diye bugune kadar hiç vermemiştim alışması zor olucak sanırım.

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/23/2012 19:16:00

Merhaba hanimlarrr... Pek kimse uğramaz olmuş herhalde... Son 4 günde 4 kisi oldukça düşük bir performans ama Bayram ee bide minnaklar derken anca olmuştur. Malumunuz Bayram için bursaya geldik son gunü esim dondü ben yine kaldım :)) Cumartesi bizim ufakligim 3. Ay kontrolü ve aşıları var. Nasıl olsa bayramda gelicez diye Bursa'da doktorumuzdan almıştık randevuyu. Eee dorukla 3 gun için git gel yapmayalım kalalım dedik... Cocuk zaten kaç km yol yaptı doğduğundan bu yana :)) seyyah oldu yavrucak :) Ankara Bursa İstanbul derken gezdi de gezdi ... Arada bide İzmit var ama onu saymıyoruz yolumuzun üstü :)) önümüzde ki hafta sonu dayısının yemin töreni için Sivas a.. Sonra tatile Antalyaya... Ben sayarken yoruldum açıkcası :)

Bizden haberler böyle.. Bazen normal bazen yorucu sekilde geçiyor günlerimiz Doruk la.. Saglıgımız yerinde çok sukur..

Bu arada görenleriniz oldu buraya resmi birazdan eklicem güncellemeye ama.. Bayram oncesi yani gecen cumartesi Yonca ve Banu ile görüştük istanbulda.. Hepinizi andık sohbette elbet.. Çok keyifliydi ve doyamadik. Uzun zamandır tanıyor gibiydik birbirmizi ki gercekten öyle galiba :)) hep birlikte buluşma olsun istedik elbette hemen ardindan.. İnsallah gerçekleştirebiliriz bu istegimizi... Eminim mükemmel bir ani olur hepimiz için..

Bugün dışarıda islerimiz vardı 4-5 saat gezdik annemle.. Fena yorulmusuz hala ayaklarım ağrıyor :( oglus son yarım saat kucağımda gezdi bide :/ şimdi onu uyuttuk bende bı parol alıp devrilmeyi düşünüyorum.. Şimdiden hepinize iyi geceler, güzel uykular.. Allah rahatlık versin hepimize ;) opuldunuz güzel anneler

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/23/2012 20:38:00

Bir hayirsiz da benim :)) uzun zamandir bi seslenemedim.herkesler iyidir umarim.bizde masalimla minik bir tatil yaptk kendimize geldik.

Bugun duydugum bir haberi sorayim size de,asli var midir,haberi olan varmi aranozda; ssaglik bak. Aciklama yapmis su sagliik ocaklarinda verilen demir ve vitamin damlalari toplatiliormus.icinde kanserojen madde saptanmis,cocuklarm fiziksel gelisimini olumsz etkiliyormus falan... Duydunuz mu boyle birsey?

Ben zaten 2 haftadr falan demir vermiyordm.kabiz yapti..pekmez veriorm onun yerine.vitamin olarakta devit-3 almistm o daha bitmedi.. Varsa boyle bir durum digerlerine hic baslamam..

Hepinizi kocamaaaaaan opuyorummm.. :)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/24/2012 07:33:00

aysegulcum, demir hapini napcan bak pekmez var bi de gunes var yaz zaten yazin demire ihtiyac yok ki... bizde pek kullanilmiyor. kisin dogmus bebislere veriyolar... ben hamileyken demir icin hap kullaniyodum bende bile kabiz yapti yahuuuu)

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/24/2012 09:42:00

handecim ben pas...benim kız hiç pişik olmadı. ben mothercare`nin nappy cream almıştım. her bez degistirdigimde kullaniyordum. cok super bi şey. daha bitiremedim. ama su an kullanmiyorum buyudu ya)))

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/24/2012 09:48:00

hametan kullan zamanla kayboluyo tekrar etmeside kesiliyo handecim benm oğlumun ilk doğdugu zamanlar hatırlyrm da resmen yanık gibi görüntüsü vardı ama hiç ağlamıyodu her tarafı kıpkırmızı ve sivilce gibiydi :(( hametanın pomadı geçirdi 3 aydır tek pişik yok düzenli kullandım geçtiğindede bayaa devam ettim sonra bıraktım :))

Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/24/2012 10:18:00

ben aslinda kızaracak gibi oldugunda suruyodum. 2 ay sonra hic surmedim yani. ama hic bi sey yokken surmeye gerek yok bence. eltim kızına hep suruyodu pişik olmasın diye. onun kıızıı uzun sure pişik oldu.. bilemiyorum...


Ynt: 2012 MART-NİSAN-MAYIS BEBEKLERİNİN GÜZEL ANNELERİ ;)

08/24/2012 10:18:00

bi de ben her bez degistirdigimde yıkıyodum. kaka yapmasa bile. belki de ondan pişik olmadı... tabi her bebiş farklı


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-6 Ay bebeği olanlar

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...