bay bay bez

Ynt: bay bay bez

05/07/2012 08:43:00

Gözün aydın Pınarcım:)
Darısı başımıza ama bizim için henüz erken!

Ynt: bay bay bez

05/07/2012 08:48:00

ayy supper... masallah tunaya.. bizimkini 1 kere oturttum ciplak.. Annnee soguuuk dedi kalkti..Sonra kiyafetiyle oturttum ama hemen kalkiyor.. Bir de yapmadan once degil yaptiktan sonra kaka diye haber veriyor.. Erken galiba bizim icin..

Ynt: bay bay bez

Ynt: bay bay bez

05/11/2012 12:42:00

Kızlar ebruyu özel eğitim alması icin bugun bir yerle görüştüm çarşamba günü rehberlik araştırma merkezinde yapılan görüşmeye göre derslere baslicaz bugünkü psikolog bize çiş eğitimi icin başlamış olmanız lazım dedi bende 3 aydir kakamizi söylüyor fakat yürümediği icin gişe baslamdim dedim yanlış düşünüyorsunuz dedi çocuğun kafasını karistiriyormusum sadece kaka tuvalete çiş beze dusuburmus ebru mantıklı bana program gerçekti direk bezi çıkarıp ebruya bez torbasını gösterip bez bittiğini gosterceomisim ve devaml sorup gişe goturmeliymisim hata saatlerinide yazcakti fakat biz fiziğe gittiğiniz icin suan geri plana attık hatta ben hafta sonu denesem olmazmı dedim psikolog geri dönüş yapmicaksiniz karali ve sonuna kadar gidiceksiniz dedi yani ilk önce anne hazır ve emin olmali ben listeyi alınca size tam yazarım

Aglama konuunda gelince cok ağlıyor fizik tedavide ne yapmam lazım dedim ilerde bilinç altına yazilirmi psikilijisi bozulurmu diye sordum aglicak kendisinin bir şeyler yaptığını yürüdüğünü görünce bir ilerleme olduğunu farkedip susacak dedi peki ağladığı vakit ne yapmam gerekli diye sordum oralı olmayın gerekiyorsa odadan çıkın dedi çarşamba günü randevumuz var yeniden yazarım birde kesinlikle televizyon yasaklandı habur yapın verin önüne dedi hatta taşın içine suyu tuzu unu kaoyun kendisi minciklasin dedi ince motor gelişimi icin

Ynt: bay bay bez

05/18/2012 12:09:00

http://www.nurturia.com.tr/groups/6f22807e-d4a7-4c69-b962-9d3800f4c47f

bezsiz bebek grubu.üye oldum. önemli ve yararlı gördüklerimi paylaşırım sizle.

Ynt: bay bay bez

07/09/2012 10:39:00

   tuvalet konusunda hiiiç ilerleme yapamadık biz yaa nolcak bu iş?

kayranın yeri var kakası gelince gidiyo orda yapıyo,kaka bitti diyo..biz de gittik lazımlık aldık,kaka yaptıı yere koyduk.bırak içine yapmayı çocuk oturmak bile istemiyo ona yaaa.oturucam dedi,bezini çıkardım hadi oturalım annecim diye gittik,aaaa bezimi tak,bezimi diyo sıpa..zorlarsam daha kötü olur diye şimdilik kaldırdım lazımlığı..

napmam lazım ki?sizinkiler lazımlığı yada klozeti yadırgadılar mı,siz ne yaptınız bunu aşmak için?mesela sabah uyandığında bezde kuru yer bile kalmıyo nerdeyse;bu da benim kafamı karıştırıyo,acele mi ediyorum,daha hazır değil mi?kakası gelince belli yere yapmaktan başka hiç belirti yok,bıraksam kakalı bezle gezicek,değiştiricem diye bile kıyamet kopuyo

Ynt: bay bay bez

07/09/2012 10:43:00

  napcaz bunları duyguuuuuu,her haltı biliyo bi bunda işine gelmedi valla

Ynt: bay bay bez

07/09/2012 10:48:00

bizde de yok hala bir gelişme ,

cumartesi doktora sordum hala yok bir şey dedim , seçil hanımda da dedi ki daha erken yaaa , benim yiğenim 3,5 yaşında öğrendi :))

Ynt: bay bay bez

07/12/2012 09:20:00

kızlar bizimki birkaç gündür bezini çıkarıp atıyo.ama tuvalete yada lazımlığa oturmak istemiyo.yorumlarınızı alayım.sizce bu çocuk bezi bırakmaya hazır mı?

Ynt: bay bay bez

07/12/2012 09:33:00

uğraşıyorum hala bende hazır değil m,i caba diiyordum ama dün tüm gün bezsiz dolaştı evi sulamadığı yer kalmadı her yaptığında bak kızım bu çiş dedim konuştum şebeklik yaptım ...tüm gün wcyw gittik durduk ama wc de yapmadı hiç en son akşam baya yaptı ortalığa çok rahatsız oldu yatmadan önce son kez şansımmı deneyeyim dedim wcye kendi isteyerek yaptı çişini :))evde sevinç. çığlıkları attık oda çok mutlu oldu gece uyuyamayınca bende kaldırdım uykuda çişe tuttum hemen yaptı çişini sabah kalkınca da yaptı wcye ama saat 8 den beri hiç bişey yapmadı bezine de yapmadı wc yede yapmadı bekliyorum hem çişini hem kakasını yapmasını....


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...