Tanışma

<1234>

Ynt: Tanışma

04/22/2011 13:47:00

takıldım 3gündür busiteye yemek bile yemeye kalkamıyorumm kızım uyuyo,açkalacak

Ynt: Tanışma

04/22/2011 13:52:00

Merhaba daye. Benimkinin sesi gelmeye başladı.. Hoşçakalın

Ynt: Tanışma

04/22/2011 13:54:00

merhaba pınar

Ynt: Tanışma

04/22/2011 21:10:00

Merhaba ocean85. Anca gelebildim. 

Bebek ve eşim uyudu, ben ütüyü bitirdim.. Off ölücem yorgunluktan. 
Ebrumak doğumdan hiç korkma ve şu yaşadığın anların tadını çıkar.. 
"Doğursam da şöyle döne döne rahat bir uyku uyusam" diyorsundur ama hiç heveslenme. 
"Doğursam da eski formuma kavuşsam" diyorsundur.. Ben 50 ile hamile kaldım, doğuma giderken 70, şimdi 63 oldum.. Hayal kurma..
Aslında şunu yazacaktım: Doğumdan korkma. Sancılar gelince insan bazen dayanamayacak gibi oluyor ama insan eninde sonunda bitecek bir acıya katlanabilir. Hele de binlerce yıldır bütün kadınların ve hatta bütün memelilerin yaşadığı birşey olduğunu düşünürsek.. Hatta sırf memeliler değil, tavuklar da örneğin epey bir çaba sarfediyor:)
Ben sana nasıl atlattığımı söyleyeyim:
İlk doğumum olduğu için sancılar artınca epey korkmuştum. Sonra aslında bebeğin ne büyük zorluk yaşadığını düşündüm. O benden daha çok korkuyordur diye düşündüm. Onu sakinleştirmek için konuşmaya başladım. "Korkma bebeğim, ben yanındayım, herşey çok kolay olacak, seni kolarıma alacağım" falan. O andan sonra sancılarla daha iyi başetmeye başladım, çünkü kendimi değil yavrumu düşünüyordum. Sanırım ilk o zaman anne oldum. 
Doğum tam yaklaşırken sancılar çok artıyor ama korkma. Tam doğum anı ve başın çıktığı zaman zor olur zannediyorsun ama öyle değil. Başın çıkışını neredeyse hissetmedim. Zaten o bölgeyi sanırım uyuşturuyorlar ve bir kesi yapıyorlar.
Sadece şiddetli gaz sancılarına benzer sancılar olacak. Ebenin ve doktorun dediklerini sakince yapmaya çalış, geçecek..

Ynt: Tanışma

04/24/2011 05:59:00

Teşekkür ederım bana verdiğiniz moral ve tavsiyeler için.
Dediklerinizi o an sancıdan hatırlayabılırsem mutlaka yapıcam :)

Ynt: Tanışma

05/04/2011 16:15:00

merhaba allah bagışlasın sanırım 5günlül evet anne olmak farklı yeri dolmuyacak bir şey

Ynt: Tanışma

05/20/2011 16:15:00

merhaba ben elif 25 martda doğum yaptım yeni üyeyim 

Ynt: Tanışma

05/20/2011 18:43:00

AISHWARYA MERHABA... ALLAH BAGISLASIN, EET ANNE OLMAK COK GUZEL... VE HEYECANLI... BENIM KIZIM 2,5 AYLIK SU AN. HAVALARIN GUZELLESMESIYLE ILK TATILIMIZE CIKTIK BILE BIZ... PROBLEM YASAMADIK COK SUKUR AMA ZORMUS BEBKLE TATIL... YANI TATIL GIBI DIIL PEK :) SANKI EVDEYIZ DE BIRI BIZE YEMEK YAPIYO GIBI... ELIF SEN DE HOSGELDIN ARAMIZA... HANGI SEHIRDESINIZ? BEN ANKARADA YASIYORUM AMA YAKLASIK 1,5 AYDIR ESKISEHIRDEYDIM ANNEMIN YANINDA...

Ynt: Tanışma

05/21/2011 10:02:00

hoş buldum :) ben şuan geçiçi olarak tuncelideyim mecburu hizmetden dolayı kızım 2aylık ara ara dışarıya çıkartıyorum ama çok korkuyorum soğuk alırmı diye bu sene tatilide iptal etdim sanki yol ve hava değişimi kızımı hasta eder diye biraz küçük doğdu diye evfamlıyım birazumarım geçer 

Ynt: Tanışma

06/26/2011 19:54:00

1 aydır kimse katılmamış aramıza sanırım.Kimseden ses çıkmamış..Güncellik kazandırayım konuya dedim.Ben Arseli..Şanlıurfa'dayım.Bilgisayar Öğretmeniyim.25 Ocak'ta epidural sezeryanla doğum yaptım..Çok rahat bir ameliyat ve sonrası geçirdim.Oğluşum beni emmediği için mamayla besleniyor.Nurturia'yı çok seviyorum..Yüzyüze görüşmeden karşılıksız,içten sevginin tadıldığı biyer burası :)Hepinize az ağlamalı bol kahkahalı günler dileyerek sözlerime son veriyorum :D

<1234>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 anneleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...