ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

01/28/2012 14:56:00

bende Pınar, en son aldığım çizme ve botlarımı ısrarla giymiştim, çünkü yenilerde beğendiğim bir şey bulamamıştım, çizmeler neyse idare eder durumda, çok eskimediler, ama topuksuz botumu çok fazla giydim, çok rahat diye, artık delindi de vedalaşmak zorunda kaldım, baktım olmadı Ankara'ya müracat edicem, çizme ve botlarımı oradan almıştım, süper olmuştu, çok da sağlam çıktılar, tabi şu ara yolculuk yok , o yüzden ilk etapta burayı deniycem...

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

01/29/2012 14:51:00

bugün t-mall e gittik. çokk  güzeldiii her zamanki gibi. çocuk bornozları 29.90 dı. bana ucuz geldi ama fiyatları bilmiyorum hiç. en ufak 4 yaştan başlıyordu ama küçük bebelerede alınabilir. boll bollll:)

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

02/28/2012 19:10:00

slm arkadaşlar kipaya gitmenin tam zamanı 3-4 liraya badyler aldım oğluma.(uzun kollsu da kısa kollusu da mevct)disney ürünleri çoğu.en yakın zamanda gitmeniz tavsiye olunur.bir de ben seneye olan ihtiyaçlarımı şimdiden istifledim özellikle botlar almaya doyamadım fiyatlar çok iyi polaris'te.mangoda ve zarada feci indirim var.tam bizlere göre :)

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

06/07/2012 13:38:00

ehem ühüm.....

bana pazar önerisi olan varmıı??
mağlüm annemlerdeyiz ve mustakil ev remle günde 2-3kat kıyafet değiştiriyor artık pazardanda bir şeyler almam lazım ama hangi pazar ve nelere dikkat etmem lazım bi tüyo alabilirmiyim??

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

06/07/2012 13:51:00

Merhaba, Lara'daki Cumartesi pazarını tavsiye ederim. Güzel uygun fiyatlı cici şeyler var. Avrupada populer marke h&m ürünleri var tanesi 5 tl falan, y,ne aynı markanın başka yerde kız cocuk elbiseleri vardı 15 tl civarında, Marks& spencer çocuk gecelikleri 07,5, şortlu pijama takımları 15 TL, bir de ismini hatırlyamadığım yine avrupa markası vardı , ihraç fazlası kızlar için müthiş şeyler vardı , tane 10 tl idi ama mağaza malı belli , çok kaliteli , keşke kızım olsa dedim . Almadan %100 pamuk olduğuna ve defosu olup olmadığına bakmak lazım tabii

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI

11/25/2012 20:02:00

Slm bana cok acil onerebileceginiz hali ve perdeciler lazim uygun fiyatli ve seçeneği cok olan magazlar bulmam gerekiyo istanbulda genelde biarada bulabiliyodum bu magazalari burda daginik daginikmi yoksa varmidir hepsinin toplandigi yerler bir haftadir burdayim bakiniyorum ama anca 2-3 magazaya bakabildim onerilerinizi bekliyorum lara konyaalti semt farketmez...

Ynt: ALIŞVERİŞ TÜYOLARI


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
antalya nurturia anneleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...