ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 14:25:00

@Hatice rüyan her hamilenin gördüğü gibi bilinç altının da etkisiyle hormonal bişey ben de abuk sabuk şeyler görüyorum arada ama amma saçma rüyaymış deyip geçiyorum :) hatırladıklarımdan biri ikiz bebeklerim varmış ama birini evde unutmuşum :))

Kıyafet konusunda ben bi dönem sonra H&M den aldığım bir pantolonla idare etmeye başladım desem yeridir yazın elbise giydim ama şimdi havalar serinleyince yıkayıp yıkayı aynı pantolonu giyiyorum ,gerçekten bir daha kullanılmayacağı için ben de almak istemiyorum şu saatten sonra da almam sanırım :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 14:36:00

@ hayirliaslihan  teşekkürler alma zaten şunun şurasında ne kalmış ki


Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 14:42:00

Bende de bir pantolon var lcw den inatla almiyorum yikayip yikayip giyiyorum :) bide esorfmannalti var oda evde ustumden cikmiyor :))

Ruyalara gelince hatice inan anlatsam gordugum abuk ruyalari, agatha christie ye rakip olurdum :)))

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 14:53:00

dugmeburun :) bende çok görüyorum ama bu beni çok etkiledi


Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 15:07:00

kızlar sizin karnınızda hiç gerilme acısı oluştu mu? sanki deri yırtılacak gibi. bende bu ağrı 2 gündür dayanılmaz durumda, hiçbir şeklide geçmiyor. sadece krem sürünce biraz azalıyor. acaba ciddiye alıp doktora gitsem mi bilemedim

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 15:10:00

Cumartesı aynı sekıldeydım teknıkanne, gogsumun altından gobek delıgıme kadar patlarcasına tum gun gerıldım. Cok yoruldugum bır gundu. Gece uyuyunca ertesı gune gectı cok sukur.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 15:11:00

bende dünden beri denemediğim şey kalmadı nerdeyse, kremlenmek yağlanmak dinlenmek uzanmak. yok işe yaramıyor, çok can yakıyor

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 15:12:00

bende bir haftadır o haldeydim ama belli ralıklarda oluyo çok yorulunca krem sürünce yumuşuyo gerginliği kalkıyo teknikanne

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 15:25:00

Ben daha bebekler ilgili bı rüya görmedim yaw... Ya da hatırlamıyorum :) Abuk subuk rüyalar görüyorum ama bilinçaltımdan sürprizler bekliyorum son haftalara doğru :))

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

11/07/2012 15:58:00

Teknikanne bence önemli bir şey değildir krem vs ile hafifletmeye çalış ama çok rahatsızlık veriyorsa buna rağmen doktorunu bir ara bence...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...