ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 00:09:00

Lila, elfana tavsiyeleriniz icin tesekkurler. Emzik veriyorum. Buzukinin cdsini almistim bizimki dogmadan oonce. Onu da deneyecegim :) babasi ssss diye uyutuyodu ben guluyordum tevekkeli bu sssda bi keramet varmis

Tum nobetci annelere ve bebelere selam olsun. Sorunsuz bi gece diliyorum

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 02:18:00

Sevincten aglamak uzereyim! 22:00 de yatip 22:30 da uykuya dalan minti, 03:30 da uyandi! Suan yataginda, 04:30 da tam dalsa uykuya 7 den once uyanmaz ve gece bir defa uyanmis olacak ozamanda :) aglamak istiyorum sayin seyirciler :))

Dipnot: bu uzun uyuyusun ictigim bir light birayla alakasi yok. Zira 22:00 de emzirip uyutmus sonra icmistim. Ve otomatik olarak ustunden 5,5 saat gectikten sonra uyanip icmis oldu ;)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 02:47:00

Ohhh maşallah ve aferin minti'ye :))

Bu bebeler annelerinin rahatlığını da gerginliğini de hissediyor bence. Belki de o bi tanecik light bira seni rahatlatıp gevşetince böyle mis gibi bir uyku uyudu... Ya da artık hep böyle uyuyacak :)

Darısı başımıza der 04.47'den selam ederim :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 04:07:00

06.06 geri uyutmayı başaramadım :( tırtıl gibi kıvranıyor.

Gece de 01.40ta uyumuştu. Ya sabır...

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 04:47:00

@dugme, ne vicdan yaptin be arkadas! Bak Lila negzel yazmis; seni rahatlattigindan belki diye.

@ lila, bu durumda sana da i light oneriyırum:ppp kiyamm yahu; oluyor bazen. Hic uyanmayan cocuk onceki gece 15 dk da bir miykledi. Guzel bir gun basliyor cancagşzim, hadi silkelen. Gece gecede kaldi. Bir sicak icecek yap kendine.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 05:03:00

Valla gaz yapmasa içerim bi güzel bira :)

Ama şu an sıcak içeceği nasıl yapıciiim bu kımılcan'la, sorarım elfanam :)))

Bütün mesele de şurdan çıktı: hanfendi göğsümde yatıyor ya, sırtım ağrıyor artık ve arada yan dönmek istiyorum, onunla beraber yan dönünce bazen böyle arıza çıkarıyor ama pozisyon değitirince uyuyordu, şimdi geçmiş olsun oldu bana!

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 05:21:00

Ahh bu Talya bucuru bi buyusun; direkt dal katlarina bogumlarina:) Anne intikami

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 05:46:00

07:30 da uyanan mintiyi bir lokmada yerim musadenizle! :)

Haha lilacim bence cok mantikli bu soyledigin. Sanirim bnm rahatligimla oldu. Cunku zirt birt uyanip cocugu kontrol etmedim kut diye uyudum :) bence bir light birada sen ic :) ve bira sut yapmaz diyen litarature islak emzirme sutyenimi ve pijamami hediye etmek istiyorum :)) talya minigi azicik daha buyusun elfin dedigi gibi acima al intikamini :)))

Elf; hakikaten baya vicdan yaptim yahu :) neyse artik rahatladim :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 08:02:00

Bira o biçim süt yapar tabi, emziren anneler için malt içecekler de aynı mantık :) ama bizde gaz sorunsalını tetikliyor malesef...

İntikam planına bayıldım, arada dayanamayıp yanaklara dalıyorum uyuz oluyor zaten hehe!

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/11/2013 08:52:00

anaağğmm neeeğğyy nooluyo ki burda (içime Burhan Altıntop kaçtı ) biralar miralar içilmiş..Ştt noluyo  yahu bir bana da versin bi yudum accuk ucundan süt yapar süt kendim için zevk için istiyosam ne olayım .) Nabersiniz bakiim ben pek sık giremiyorum ama arada göz atıyorum bayanlar ve merak içerisindeyim ben gece emzirirken gözlerim kapalı emzirirken siz nasıl oluyorda nöbetlerde nurtileyebiliyorsunuz:) Ben asker olaymışım yanmıştım:P Öptüm sizi ve kuzucukları ..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...