ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 13:36:00

Durudyg; http://instagr.am/p/PzE9_7TRiH/

Kitap, fotografta gordugun harika cocuk nasil yetistirilir kitabi ;) hemen edin ve yorumlasalim :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 14:48:00

aaa olur tabii neden olmasın çok da mutlu olurum  şimdi sipariş veriyorum :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 15:17:00

Oh be nihayet verebildim ben de siparişimi! Cepten kucakta bebeyle zor oluyor bu işler! Evet hadi hep beraber harika mintiler, kımıllar, kıvranlar, kuziler, cupcake'ler yetiştirelim :))

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 18:46:00

yaw sizin bebelerin bir lakabı var benimkinin yok :) ben herbişeyi diyorum prensesten tutunda lahana sarmama kadar :) kundak gibi sarınca sarma diyom :) ama şunu fark ettim benim kızımın harbi bıyıkları var :)))

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 19:01:00

no noooo! Pembo' ya biyikli dedirtmem:P

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 19:04:00

Hahahaaaa benimkinin de sarı sarı bıyıkları var :))

Severken ben de bir sürü şey söylüyorum, doğduğundan beri en çok Pembo dedik aslında, pembiş yanaklardan ötürü.

Koca yok evde, hürrem başladı ama bizim hatun cin gibi hala!!

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 19:05:00

Anammm! Aslıhanınki de mi pembo? Hihii yerim ben bu pemboları yaa :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 19:32:00

Beraber izleyin:PP

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 19:42:00

Bıraksam izler valla :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/23/2013 20:01:00

ühüüü benim kollar kopmuş durumda son 2-3 gündür huy değiştirdi,şimdi uyududa bende kendimi yatağa atıcam size bi bakınayım dedim:) geçmiş sayfalara dalmicam inş.herkes iyidir

aslıhan benim bebeninde bi takma ismi yok gerçi buraya kitty diye kayıtlı ama:P
elf sana bişey danışıcam uyku ile ilgili ama kaybolmasın diye msjla sormayı düşünüyorum
herkese gazsız guzsuz geceler dilerim...



Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...