ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 15:33:00

Düğme, minti seni mi bayılttı yoksa??

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 16:15:00

Soru : Düğme nereye kayboldu ?

a) Dün mintiyi bırakıp dışarı çıktığında baktı herşey yolunda hızını alamayım bugün yine mintiyi bıraktı kv'ye ,kocayla gezmelere gitti .

b) Kv ile kanki oldu bizi unuttu ..

c)Hepsi kv ile kanki olup minti ,kanki kv ve koca ile gezmelere gitti .




Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 16:20:00

Bebegin kac saat uyuyup, kac saat emdigini ve degistirilen bez sayisini takip etmek icin iphoneda 'what to expect baby' uygulamasini kullaniyorum. Tavsiye ederim.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 16:25:00

Bu ataklar hangi haftalarda oluyor? Umarim cupcakebek 5. Hafta atagindadir da bu uykusuzluk gecicidir.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 18:07:00

Aa hemen indiriyorum o uygulamayı, süpersin!

Atak konusunu elfana en iyi biliyor sanırım. İnşallah eski düzenine döner kapkeyk bebiş...

@aslıhan koptum gülmekten lo :))

Şaka maka merak ettim hakkaten... kv durumları filan nasıl?

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 18:12:00

Hahah hepinizin benimle ilgili yorumlarina koptum ve ikinizde haklisiniz lila ve aslihan :))) şöyleki; oglen mintiyi uyutayim derken beraber bayilmisiz :) 16:30 gibi uyandik sanirim sonra emzirme alt ust degistirme vs derken yemek fasli ve simdi gece uykusuna yatan minti ve ben burdayim :) mehmette ibaby monitoru kurdu odasina :) ana sayfada goruntusunu paylasicam :) simdide aslihanin hakli oldugu secenege geliyoruz . Mehmetle birlikye kv ye birakip mintiyi, spora inicez :)

Uyku duzenine gelince;

8. Hafta krizinden sonra yeniden duzen olusmaya basladi. Aksam 20:00 de uyku gece 00:00 civarinda uyanis emme uyku. Gece 03:00 de uyanis emzirme alt degistirme uyku 06:00 da uyanis ve yine emme uyku. 08:30 uyanis emme uyku 10:30 kaka bekleme emme alt degistirme uyku 12:30 uyanis ve uzun oynasmalar 14:30 uyku 16:00 uyanis emme hemen uyku 18:00 uyanis emme alt degisimi konusma vs 20:00 gece uykusu. Bu tabloya +- 30 dk olarak dusunun ve oglen 1 uykusu eksikte olabiliyor. 8. Hafta ataginda gece 22:30 dan once uyumamisti falan mesela. Gibi gibi gibi

Elf le konustuk bugun telefonda,bu kitaplar icin yeni grup acicaz google da yada face de falan. Kafamiza gore kapali grupta konusabilelim tartisabilelim diye. Bi kitap onerisi daha verdi AKA diye. Akilli cocuk akademisi yani. Birde montessori nin hayatini anlatam link vericek bize. Bende sizin giyaninizda elf'e yoneticimiz ol topla bizi eteklerinde dedim :)

Yazar notu: ben herbirinizi cok seviyor,cok deger veriyorum. Bebekleriniz yigenimmis gibi geliyor bana. Ve nurtiye bi acidan minnettarim. Ben cok iyi niyetli bir sekilde faydalandigimo dusunuyorum bu platformdan. Cok sey katti bana nurti. Bu da boyle biline ;) ve bu ekiple bir gorusme yapmayi cok istiyorum. Evrene yolladim mesaji ;)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 18:14:00

Giyaninizda degil giyabinizda olacak tabi o! God damn iphone :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 18:32:00

ben bebem ağlamıyo mu demiştim halt ettim allah belamı verdi :( kesin atak bu artık hiç şüphem yok :(

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 18:56:00

Düğmee öpüjem seniiii ❤❤❤❤

Tamamen katılıyorum ve evrene aynı mesajı veriyorum!

Duygu hay allah yaa, duru bu haftayı geçince eskiye döner...

Çok yazamıyorum yalnızım evde ve talya viyak viyak :(

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/24/2013 19:14:00

Şu an itibariyle hamağı öpmek istiyorum! Bugün öpüşgen günümdeyim, yalan dünya'daki orçun misali :)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...