ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/23/2013 21:22:00

Helpppp! reflüde artış; geri gelen gaz sancıları. Geceleri en az 2 saat ağlama; memede sakinleşme; sonra yine gaz hobaaaa kusma; yine ağlama; şiddetli ağlama; çok şiddetli ağlama ve en sonunda bayılmaa ::S böhü böhü noluyo lannnnn?











Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 05:35:00

Günaydın günlerdir yorgun uykusuzbitik durumdayım perşembe aşıdan beri huysuz kız :( verilen uyku eğitimi falan da yalan oldu sallamadan uyumuyor yine..

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 13:20:00

Lila tatlim kolay gelsin ben yapamadim isyan ettim gecen gun sonunds esim beni anneme birakti kendisi evde bir kac gun icin boyle yapacagiz. Sen de kvden destek al bari ya..

Dreamypillow gunduz benimki de hic uyumuyor on dak daliyor. Daha uzun uyumasi icin illaki ayagimda veya anakucaginda sallamam gerekiyor.

Cok yoruluyorum ben de allah hepimize sabir ve guc versin

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 14:22:00

Lilacim, umutsuzluga dusmek icin cok erken degil mi, talya daha 3 aylik, Ana kiz guzel zamanlariniz olacak daha. Soylemek kolay diyeceksin ama sabirlar diliyorum Basta sana ve butun analara!

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 15:29:00

Hani bebekler 16 saatlerini uykuda geçirirlerdi ben hiç bu kadar uyuyan bebek görmedim nedense. Hepimiz aynı şeylerden rahatsızız gündüz uyku yok gece uyku yok sürekli kucak ağlama demek ki yazarlar pedagoglar bir b.k bilmiyorlar pratikte hersey farklı. Neyse sizin yazdıklarınızı okuyunca geceleri teselli buluyorum yalnız değilim diye. Hatta lila en çok sen aklıma geliyorsun ben iki çocukluyum uykusuzum falan ama senin durumun da zor Allah hepimize kolaylık versin.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 17:02:00

@Sultan, gecmis olsun. Umarim yok olup gider ve bir daha da tekrarlamaz.

@emmy, yataginin egimi var degil mi? Reflude bu denli bir artis bana senin yediklerinden etkilendigini dusundurdu. Asitli gidalardan uzak dursan bu aralar? 1 hafta kadar mandalina, portakal, kivi veya suyundan uzak dursan? Bir de inek sutune karsi bir hassasiyet olabilir. Baska da bir ihimal gelniyor aklima. Gecmis olsun.

@duygu, asi huysuzlugu bu kadar surmez. Hafta basi guzel gelecek bak gorursun:)

@Lilam, kolik gecsin diye bekleme. Sinirlerini yipratirsin. Ayrica cok iyi yapmissindonusu uzatarak. Keske yardimci olabilsem..

@Asli, ana evi sana ve yavruya iyi gelir umarim.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 17:28:00

Biz de bugun disarida dolastik, hava guzel olunca sahile attik kendimizi, amanin o ne kalabalikti oyle!! Ama gunes bi yandan hafif ruzgar bi yandan kuzu eve gelince bir aglamaya basladi sormayin gitsin :( Fitil verdik, uyuyo simdi yorgun yorgun.. Beni bile carpti hava. Amaan hava alsan bi dert almasan bi dert :))

Analik zor zanaatmis arkadas. Ama dayanacak guc de bebenin kokusunda sakli, sarilin bebelerinize analar derin derin koklayin oksayin, ve sabir cekin.. Guzel gunler de olacak, inaniyorum.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 19:13:00

Benim bebenin de burnu dolu, arada hapsurup oksuruyo diye dr.a goturdum, antibiyotik verdi önlem amacli, o da ishal yapti mi...Her emmeden sonra cortluyo cocuk, ic badi, tulumlar herseyi batiriyo...En sonunda bagirsak florasini duzenleyici bi ilac verdim dr.a sorup biraz toparladi.Antibiyotige ara ver dedi bi gün ama yine ishal başlarsa vermiycem.Sanci yapiyo bi de ara ara, kivranip duruyo yavrum, ne pis biseymis..

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/24/2013 19:42:00

@Dreamy, oyy kuzucuga. Bir sonraki sefer, daha keyifli gecsin.

@Lila, estagfurullah canim benim. Birbirimize destek oluyoruz:) Dur daha sen benim elimden tutup, beni bu hayattan kurtaracaksin ;))

@haiku, cok uzuldum:( Cok gecmis olsun. Bir an once bitsin sancisi.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/25/2013 09:40:00

Doktorlarin olur olmadik antibiyotik yazmasi ne kadar dogru acaba. Y.disinda hastaliktan kivransan da son care antubiyotik cunku bi suru yan etkisi var. Neyse gecmis olsun haiku. Umarim bir an once toparlasin bebecik.

Annemi dunyanin en sabirli anasi seciyorum :) torununu iki saattir ayaginda salliyor


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...