ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/30/2013 22:09:00

@aslıhan sakın sakın kalbini bozma arkadaşım. Bir doktorun lafına bakılmaz; bir kaç doktor daha görsün. Bakma bebeklerin küçük olmalarına öyle güçlü bir yapıları oluyor ki erişkinlerin kaldıramayacağı şeylerin üstesinden geliyor. inşallah siz de böyle bişey olmayacak tabii. çok çok geçmiş olsun


@elfana niye ki yav. ne bilmiyom ben stokke olayında??

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 00:19:00

Emmy, stokke elf icin kanayan yaradir :) onun pusetini cok begenir lakin cok cok pahali oldugu icin almaz ve kendini mutemadiyen teselli etmekte ve ertirmektedir. :) dvd arkasindaki filmi ozetleyen yazi gibi oldu yahu :P

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 05:15:00

Puahahahah:)))

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 07:18:00

Günaydın cümleten ..
Teşekkür ederim arkadaşlar desteğiniz için . Biraz daha iyiyim sabah itibariyle .Baba raporları alıp çıktı inşallah iyi birşeyler duyarız.
Elfana en kötü senaryoda ufak bir cerrahi operasyon ile böbrek kanalının dar kısmına bir stand takılıyor oranın genişletilmesi sağlanıyor bu da kesikli bir ameliyat değil robotik cerrahi ile 4 delik şeklinde yapılabiliyor ve  hastalar ertesi gün taburcu olabiliyormuş .%90 iyileşme elde edilebiliyormuş bu şekilde .Bunu da eğer genişleme böbreğe zarar  vermiyorsa 18 aydan önce yapmıyorlar.Takip sürecine göre 2-3 yaşa kadar takip edilmesi gerekebilir .Uuzn bi süreç yani ama en iyi yanı şu aşamada herhangi bir acı rahatsızlık vermiyor bebeğe.
Stokke mi amaan boşver hiç güzel değil Kuzi beğenmez onu söyliyeyim .Ne o öyle uzay mekiği gibi :))

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 07:25:00

Elf yav yüzüne zeytinyağı sürersem her yer yağ olur, zira yüzünün kızarma sebebi oraya buraya sürtmesi.

Bi şey diyeceğim, ben galiba artık talyayı daha erken uyutabiliyorum. Ama nasıl? Memede! Böhüü!

Bizim yatağa yan yatırıyorum, memeyi de açıp yanına yatıyorum, önce normal emiyor, sonra keyif yapa yapa 1 saat ağzında geveliyor memeyi ve uyuyor. Daldığından emin olduğumda, ben de bayılmamışsam onu yüzüstü çevirip fıyıyorum yanından. Gezerek sallamaktan, gece yarılarına kadar uyutmaya uğraşmaktan çok yoruldum ve bu çareye sığındım. Ama böyle yaparak yatağını ayırma işini daha da zorlaştırıyorum di mi :(((

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 07:29:00

Aslıhancım daha iyi hissetmene çok sevindim. Allah dermansız dert vermesin demişler... Basit bir operasyon da olsa kimse istemez yavrusunun ameliyat edilmesini ama en azından en kötü senaryonun bile pratik bir çözümü olması ve aylinin canının acımaması iç rahatlatıcı. Hadi babası iyi haberlerle gelsin, secret secret!!!

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 08:00:00

Guzel haber aslihancim; sen moralini yuksek tutmalisin boyle. İnsallah aylin kuzusuna hicbir mudahale gerekmez lakin gerekse bile lilaninda dedigi gibi pratik bir cozumu varmis ve cani yanmayacakmis. Daha ne olsun. Secretlardan deryalar benden! Hadi guzel haberlerle gel babasi 🙏

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 09:01:00

Aslihan, insallah babaniz daha da guzel haberlerle gelir,

Tez zamanda iyilessin aylincik...

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 09:18:00

@Aslihan, en guzel mujdelerle gelsin babacik:) secret secret!

@lila, nalakasi var yav? Cocugu yagli gureslere hazirlamayacaksin. Parmak ucuyla dokun ve yuzune yedir demek istemistim;) uyku konusunda kendini geride kaliyor hissetme, daha zor alisacagin da dusunme. Talya ile katettiginz yolu bir dusunsene.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

01/31/2013 09:30:00

:))))) ay elfim sen çok yaşa, ne biliyim yağ deyince böyle vıcık vıcık sürecem sandım :)))

Ya var ya kat ettiğiniz yol dedin beni bitirdin! Memede uyutmayı bırak, başının tepesinde uyuyacak deseler kabulümdü, hey yarabbim ya, gece-gündüz çığlık çığlığa ağladı yorulmadan, bıkmadan! Uyumasın tamam ama ağlamasın artık diye dua ediyordum :(

O çaresizlik duygusunu ömür billah unutmam sanırım. Kolik anaları derneği filan kurasım var :D

Buradan bakınca dün 9 buçukta uyuyup 1'de, 3'te ve 6'da kalkan bebeme ve kendime madalya takmam lazım. Sanırım yatağını ayırmaya bir türlü cesaret edememe sebebim bu geldiğimiz noktayı kaybetmekten korkmam...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...