ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 19:50:00

fatma bazı çocuk daha sakin oluyor bu demek değilki geri ömer çok hareketliydi 9 aylık yürüdü ama 2bunu yaşında konuşmaya başladı halada güzel konuşmuyar ama hareket olarak hala çok aktif hepsinin iyi olduğu alan oluyor diye düşünüyorum çok tv izletmem ama izlemesin diyed kasmam ben Hersey tadında güzel bene arada gözü kaymasın diye de tv kapalı durmam ama otizm gerçek sadece tv ile Olan birşey değil kuzen' bu alan uzman öncelik genetik diyor tv tetikleyici ama annen depresyonuyla alakalı diyor bütün gün izletip çocuğunu alıp sevmiyen anneler asıl tv den daha etkili diyor ayna Olayına belli ki eski usül yetiştiriyor eskiden 6 aya kadar ayna baktırmazlarmış delirir bebek diye ayrı bakmad çoğumuz 6 aya kadar yani boşver rota konusunda daha öne güncelimde yazdım dr gereksiz diyo bende vurdurtmadım

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 19:51:00

Cok gecmis olsun bir an once iyilessinler insallah grubu sessiz gorunce meraklandim... Neyseki iyi haberlerinizi aldim. Bizim bebis de bugun ilk kez yana donus yapti :) artik koltukta pek tutamayacagim galiba. Surekli ilgi bekledigi ve bes dak. Bile Yalniz duramadigi icin baska bir sey yapmaya vakit kalmiyor pek. İnternete bile zor bakiyorum bazen.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 19:57:00

Bu arada ben de tv konusunda arada bakiyor ama surekli iletisim halinde oldgum icin sorun olacagini sanmiyorum yine de minimumda tutmak lazim. Arada tablete yukledigim hikaye ve sarkilari dinletiyorum :) bilgisayar ve cep telefonundan fazla uzak tutamayacagiz zaten.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 20:01:00

Oh masallah sana erkenci sana biz el yalamakla meşgulüz bir Çıngırakla filan vuruyor çok geveze hiç susmuyor öle çok huysuz değil artık g problemimiz bitti abisini görmesi yada oyuncak olması yetiyor

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 20:02:00

Oh masallah sana erkenci sana biz el yalamakla meşgulüz bir Çıngırakla filan vuruyor çok geveze hiç susmuyor öle çok huysuz değil artık g problemimiz bitti abisini görmesi yada oyuncak olması yetiyor

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 20:03:00

hay ben bu telin iki kere yollamış

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/04/2013 21:08:00

elfena ebegümeci çayı dene benimkilerin bronşitini kesti ve maşallah 2 aydır düşmandan uzk olsun

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/05/2013 01:28:00

yanlış anlaşıldığımı hissediyorum.. 

rota konusunda çok bilmiş bi tavrı vardı o yüzden gıcık olmuştum..
ben güleç kıpır kıpır çocuk seviyorum, öyle put gibi yatmasın. sakin olmasın yırtık olsun..
topalak çocuk da severim, ısırmalık olmalı her bi yeri ama bu konuda Ilgar öyle değil, kilosu normallerde. 
tv konusunda ben izletmeme taraftarıyım zaten ilerde bolca izleyecek çizgi film vs.elinden telefon bilgisayar düşmeyecek.. hem şimdi ne anlayacak ne öğrenecek tv den. o yüzden elimden geldiğince tv den uzak tutmaya çalışıyorum. nacizane fikrimdir..

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/05/2013 03:04:00

Haklisin fatmacim. Senin gibi ben de cingoz minnoslari daha cok seviyorum ama cocuktan cocuga da degisiyor iste buyudukce huylari da degisiyor. Hiperaktif olmasi da korkutmuyor degil hani.. İnsallah ortayi bulur :)

Sabahin korunde uyandi velet yawu hic uyuyamadim bu gece desem yeridir. Nerden buluyo bu enerjiyi bilsem? Gecenin ortasinda uc sulari uyandi yine ve kakayla ugrastik. Uykusu kacinca salla babam salla zor uyutabildim. Uyumak bir

kenera suraima bakip siritmiyor mu aglasam mii gulsem mi bilemedim. Smdide suratima bakiyor benimle ilgilen diye. Herseyim o benim ya... Tum sorunlarini unutuyor insan.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

04/05/2013 12:35:00

yanlış anlaşılmadın fatma ya sadece boşver manasında demiştim ilk bebeğin böle şöylere takılıyorsun ama sonra yaşlar buyudumu bır bakıyorsun onunda senınkınden farkı yok fılan nacızane benım fıkrımı anlatıyorum yasadım cunku bunu takıntı yapmıştım ömerimi çok iyi yetiştircem diye senin gibi yavaş cocuklara sasıyordum fılan sonra bır baktım yas 2 olmus oda benımkıyle aynı olmus onun ıcın bosver bende severım hareketlı cocuk ama çok zor oluyor buyudukce bunaltıyor ınsanı ömer hıc oturmuyor cunku hala resmen sersem oluyorum sımdı cok tatlıda buyudumu ınsanı sınır sahıbı edyorlar onun ıcın bunda ınsallah sakın olur dıye dua edıyorum gercı buda cok hareketlı ama ömere göre daha  yavas

 


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...