ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 14:17:00

Mvilgen, hosgeldin :)


Gunduz uykularimiz bizim de cok kısa ve uykuya gecene kadar akla kara durumundayiz :S Nasil rayina oturacak bilmiyorum, rutin mutin yalan suan :) Gece uykulari daha iyi cok sukur ki. Ben de "gece uyusun da" modundayim, dogru mu yanlis mi bilemiorum ama :S

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 14:21:00

hoşbulduk:)

ben nasıl uzatabilirim bu gece uykunu sizc?

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 14:24:00

Biz kundakla biraz uzatabildik, elleriyle cok uyaniyordu cunku :S 

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 14:39:00

hmmm bizimki ellerini hiç örttürmüyo .. belki etkisi vardır...

 gerçi uyancağı zaman aglamak yerine ses çıkarıp cok cok parmagını  emiyo emzirene kadar..

nisan 1 de işe bşlıcam çalışırken nasıl olcak bilmiyorum valla..

 

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 15:18:00

Mvilgen gelmişsin, hoş gelmişsin :))

Elf uzun süre ayrı kalamazsın bence hehe!

Düğme evi çorlu'da mı bakıyorsunuz? Siz orada geçici değilsiniz galiba o zaman :) hadi hayırlısı, gönlünüze ve de kesenize göre bulun hemencik inşallah...

Bizde değişik bir durum yok. Uyanık ve memede olmadığı her dakika ya ciyaklıyor, ya mızırdıyor. Cumartesiye aldım pedagog randevusunu bakalım...

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 15:24:00

mvilgen hoşgeldin...

ben saçlarımı boyadım arkadaşlar birazdan yıkayacağım. bakır-kahve tonu, kutuda süper görünüyor ama bakalım olacak mı? bebeğimi bırakıp kuaföre gidemediğim için kendi kendime boyamaya karar verdim. bakımsızlık tavana vurdu yoksa!

dün gece bizimki iyi uyudu (allah nazardan saklasın) çok şaşırdım... hasta mı diye de endişe ettim sabah. ama iyi galiba... sürprizler yapıyor arada annesine :) kıyak geçiyor

lilacım bol şans! umarım çok faydalı olur. önerileri bize de aktarırsın.

 

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 15:38:00

:))

inşallah çözüm bulunur..

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 15:58:00

Mvilgen: Emziriyorum sadece evet.

Kundak ise yariyo ilk gece uykusu için ama sabaha karşı biraz ayilinca sıkıntı veriyo, ona uyaniyo bu seferde...Gece ogunlerini biraz daha sıklaştirip uzatmak ve yatmadan hemen önce banyo ise yarayabilir

..Yüzüstü yatırmak da bi çözüm ama bu sefer ben uyuyamam onu kontrol etmekten agzi burnu acik mi diye..

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 16:54:00

@mvilgen Vucudunu masajla ovalayip isitmak ise yarayabiliyor, bunu yaparken kollarini asagi dogru caktirmadan indirip kundagin icine sokuyorum, farkinda olmadan kundaklanmis oluyor :) Benimki de istemiyordu baslarda kundagi. Bu sekilde biraz biraz basarili oldum :)

Ama gunduz uykusu konusunda henuz soz sahibi olan ben degilim, kucuk hanim. Derin uykuya dalmasi uzun suruyor, 45 dakikalik donguler arasinda siklikla ayiyor, bir daha geri dalamiyo vs. Yatir kaldirla baslayan cabalarim kucakta sakinlestirmeyle devam ediyor, daldi derken yerine koyuyorum hoop uyaniyor.. Ya da 10 dk uyuyuo uyaniyor mesela. Bakalim simdilik bir cozum uretemedim. Cozum onerisi olan varsa beri gelsin :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

02/11/2013 17:17:00

İlk zamanlar bizde kundağa sarıyorduk kolları sürekli oynadığı için hemen uyanıyor.Ama kollarını sardığımızda acayip sinirleniyor ve hiç istemiyor.Sürekli sallayıp duruyoruz.Ellerim tutmuyor artıkk:(


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...