ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/06/2013 10:28:00

lila biraz zeytinyağı içirsen aslında iyi gelir sızma

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/06/2013 13:06:00

Bugun asabi gunumuzdeyiz haydi hayirlisi... Evi de tek kelimeyle mok goturuyor. Neyseki ctesi temizlik var. Bir yandan kayinbirader bizde ama galiba bugun aksam donecek. Yemek isi ayri bir zorluk oluyor misafirle.

Lilacim ben bir iki fitil kullandim o durumda baya iyi geldi. Hatta bi seferinde fitili koydugum gibi pirtlatti kakayi

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/06/2013 13:59:00

doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim..benim koca diyır ki ..doğum gününü kutlucan mı pasta alayımmı :) valla gülermisin ağlarmısın ya...


4 aylıkken ek gıda ya başlayın dedilerdi.6 gün sonra kübra 4 aylık olacak ..nisan da çalışmaya başlayacağım ..ne yapsam ...süt sağıyorum çıkmıyor..ek gıda neylen ne kadar başlayayım oğlumda ne yaptım hiç hatırlayamadım ya :=)
gerçionda 6 ay sadece anne sütü verdiydim..kafam karıştı ..biberonla hazır devam sütü versem mi vermesemmi..çalışınca almıyorlar lar birden biberon ay daral geldi.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/06/2013 17:08:00

@melekler, benim eşimde bu sene eve geldi aaa tamamen unutmuşum yolda aklımdaydı ben bi gidip d.günü pastanı alayım dedi ve aldı geldi :) 

Ek gıdaya başlasan bile eğer sütün yoksa formül süt mutlaka vermelisin bence işe başlamadan alıştırmayı dene biberonu. Neyi ne kadar vericeğini de aslında doktorunla konuş bence bebeğinin kilosuna göre seni yönlendirir.


Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/07/2013 10:59:00

Aslı dün popoyu zeytinyağlı kulak çubuğuyla dürterek babası yaptırdı. Ben popoya bir şey sokma konularında çok çekimserim yaa :( ama doktor da fitil alın evde bulunsun dedi, bu aylarda kabızlık sık görülürmüş. Biberon alsa zeytinyağı içirmek en güzel çözüm ama inaaaat, isyaaaan :))

Melekler ek gıda benim için koca bir bilinmez. En güzeli zeon'un dediği gibi doktoruna danışmak.

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/07/2013 12:40:00

@Melekler Doğumgünün kutlu olsun .Geciktim mi bugün mü emin olmadım :) Kocaya ayrıca saygılar ince düşünmüş :) 

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/07/2013 13:03:00

teşekkürler ..herkeze dün doğum günü iki bebişle kutlandı pastalar kesildi içilen içildi yenilen yenildi...Anne ne  çocuklara  ne kocaya kalmadı bulaşık topladı,çamaşır astı.gece 3 te yattı :)

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/07/2013 13:19:00

2 gün kakasını yapamadı,ağlaması yoktu ,zaten akşamları her 2 saatte bi kalkıyor emziriyorum :))

hala 2 saate bir emziren var mı?ne zaman düzene giricek meraklardayım ...

zeytinyağı içirdim dün 1 çay kaşığı ama yok,dr telefon ettik fitil verdi 1/2,gel görki onu orayan koyana kadar öldüm dirildim ama bizimkinin umru olmadı:)

fitili koyar kymazda yaptı:Pşimdi beklemedeyim ,bakalım  yarın ne olucak ...

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/07/2013 13:35:00

fitil /pamuklu çubuk vb. onların canını yakmıyor arkadaşlar pek hoş değil evet ama rahat olun .Mıcamamak inanın daha zor onlar için .2 aylıkken daha sık kalkıyordu bizimki de şimdi gece en az 2 en fazla 3 kez kalkıyor .

Ynt: ekim-kasım-aralık 2012 anneleri

03/07/2013 14:52:00

Kelebegin annesi bizimki de iki saatte bir kalkiyor. Buyudukce azalacak diye ben de umut etmekteyiim

Lilacim cok sevindim kakaya tum bebeeeeler kakalari yapin anneleri uzmeyiiin :)

Bizimki de bazen iki saat ikiniyor yapamayinca cok sinirlenip agliyor. O zaman en iyisi uyutmaya calismak ya da dikkatini dagitmak.

Bugun pusette uyuttum iki kere. Kisa uyudu ama uyudu yasasiiin :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...