Kim nerede yaşıyor?

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/13/2011 08:33:00

çalışma saatleri açısında süper 1 meslek. keşke tüm işler böyle olsa...

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/13/2011 08:46:00

bende hacettepe mezunuyum sınıf öğretmeniyim, ideallerim vardı ama evlenince suya düştü:))) rita zaten tatil başlayacak sen neden başlıyorsun?

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/13/2011 08:48:00

40 günlük rapor hakkımı mümkün olduğunca az kullanmak için mihircim..

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/13/2011 08:51:00

hıım valla ben bi 10 gün aldım bugün bi 10 gün daha alacak eşim, son haftada 5 gün daha alacağım, kalıyor 15 , bozdurur bozdurur harcarım artık:) ne yapıyım ya birde benimkilerin vekil öğretmeni var kadın son yazılıları hazırlamış haftaya yapacak ben başlasam şuan bişey yapamam ki, onlarıda bölmek istemedim,daha da senenin başıyı hayırlısı bakalım, inşallah çok hastalanmayız ailecek:)

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/13/2011 22:37:00

Kızlar ne güzel sizinrapor alma durumuzn var ben süt iznimibile kullanamamıştım :(((

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/17/2011 16:40:00

İstanbulda yaşayan anneler

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/19/2011 08:56:00

istanbul haznedardayım, ıspartalıyım. gıda mühendisiyim yüksek lisans yaparken evlendim hala öğrenciyim:( bu yaz diplomamı almak istiyorum artık. sanırım doktoroya devam edicem. ama keşke öğretmen olsaydım:)

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/19/2011 10:22:00

mihircim benimde yerime gelen örtmen arkadaslar var ve derse girmeye devam edicekler sanırm. tahminime göre beni maaş karssılığı idarede görevlendirecekler 5 gün. yani düzenlerini bozmayacağım...

selcukasım, keşke her işin çalışma saati örmenlik gibi olsa.... üzülüyorum insanlık adına..

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

01/19/2011 13:00:00

gerçekten zor yanları olsada çalışma saatleri açısından en ideal meslek, benim yine bitiyor rapor bakalım napcaz , 5 gün daha lazım ama müdür mırın kırın etmiş geçenki rapora sanırım, ya da naza çekiyor bilemedim:)

Ynt: Kim nerede yaşıyor?

03/09/2011 22:10:00

Burayada bekliyoruz.Oyun grubu kurma dönemleri için


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Ekim anneleri hadi burada toplanalım.

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...