YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:11:00

Drcuğum bende drcuğum diyorum valla iki özlem olunca, kızmıyorsun umarım bize. Gördüm ekledim. Biraz fotoğraflara baktım.. Yalnız drumuzun gözler yıklıyo maşallah kızlar, haberiniz olsun.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:14:00

Evet ben de bayıldım maşallah adasıma

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:20:00

:(((((((

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:22:00

A bu arada dün akşam bişiy oldu. Yatak odasına geçtim kitap okuycam sırtıma koydum yastıkları aldım kitabı elime yani oturur pozisyondayım. Şiddetle hapşurdum ve kardımda müthiş bir acı sanki ortadan ikiye ayrılacak. Bildiğiniz ödüm koptu. AH diye bağırmışım eşim içerden koştu sararmış kuzum yazık korkmuş o da. Geçti sonra da çok korktum kızlar. Normal mi bilmiyorum size sorayım dedim aklıma gelmişken... Bi de benim 1,5 yıl öncesinden miyom ameliyatımdan hediye dikişlerim var. Zaten bu sebeple yonca sezeryan yolcusu... Onunda etkisi vardır diye düşündüm. Ne dersiniz?

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:32:00

ay ne demek istediğiniz gibi hitap edebilirsiniz, adaşımla beni karıştırmayın yeter :)
Teşekkür ederim efenim, diğer Özlem'in de gözler renkli yalnız, fotoları tam değerlendiremedim henüz ama :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:42:00

Yoncacım hapşırdıkça o kasılmaların devam edecek. Endişe etme.. Benimde oluyor hala ... Benim bildiğim kadarıyla bu durum normal ama yinede arkadaşlarda fikirlerini söylesinler.. doktora sorma gereği duymadım ben çünkü

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:46:00

oyyy.... başım ağrıyor gözlerim ağrıyor... eşimden hastalık geçmemiştir umarım:((

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:51:00

Neşecim yorumunu gördüm, çok eğlenceli bişey, ben de ilk duyduğumda söyleyip durdum güle güle :))
Dilek gözlerini fazla yorma, eşinden de uzak dur, bak bi hasta olursan iyileşme süresi 3 hafta ona göre ;)
Yonca olur öyle şeyler, ben de öksürdükçe karnım yırtılacak gibi hissediyordum, hapşurunca da oluyordu, korkma canımcım ama dikişlerin de varsa çok fazla öksürüp tıksırmamaya dikkat et, koru kendini...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 12:59:00

Dilek aman dikkat et.. Cidden yakalanmadan al önlemini. Vitamin takviyesi, istirahat falan ne gerekiyosa hafta sonu yapki yakalanmadan toparlan ;)
Doktorcuğumun dediği gibi eşinden uzak dur :D an azından mesafeni koru yanii :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:01:00

ah be Özlemcim gözler nasıl yorulmasın?! işimiz hep bilgisayarla. o yüzden eve gidince bilgisayara pek bakmıyorum ya. eşimden de uzak kalmak mümkün değil ki adama bakacak biri lazım o da ben oluyorum haliyle. çorba yap meyve soy ilaç getir üstünü ört derken illa yakınında oluyorsun. aslına bakarsan aynı havayı solumak bile yeterli ya neyse geçen sefer 1 haftada atlatmıştım. umarım bu sefer olmam.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...