YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:17:00

hoşgeldiiinnnn:))) maşallah Asude çok şekeeerrrr:))) benim de doğum şimdilik 14 mayıs görünüyor ama daha tarihi net olarak belirlemedik henüz. benim oğlan da boğa olacakmış sanırım:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:20:00

Eylemcim merhaba... Hoşgeldin.. cidden uzun zamandır yoksun.. iyi oldu ses vermen... Kızına bayıldım :))) Allah nazarlardan korusun.. Oğluşunuda sağlıklı,sıhhatli al kucağına inşallah..

Bu gece edeceğin tüm dualar kabul olsun.. Hepimizin ki olsun ayrıca.. Umarım en kısa zamanda diğerlerindede ses çıkar.. Nejla, Fatma, Hülya dan yani :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:21:00

hofff, ben kızımı bi koç tutturamadım yaw, neyse ikinciyi düşünürsem (birincinin çıkışına göre) onu koç planlıyorum :D :D :D 


Bende koç' umda :)) 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:24:00

Ayşegül geçmiş olsun umarım en kısa zamanda kurtulur eşin taş illetinden...

Hoşgeldin Eylem nerelerdesin yaa kayboldun valla. Asude çok tatlı olmuş ya maşallah. Oğluna da maşallah tabii ki....

Fatma da pek uğramıyor artık kayıplarda o da...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:26:00

Ayşegül senin kız balık olacak galiba değil mi :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:30:00

:D:D:D alemsin Ayşegül... ilkinin gelişi çok gösterişli olursa :)))))))))))   şaka şaka
inşallah çok kolayyyyyyyyyycacık oluverir. Hepimizinki aynı şekilde tabi.



Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:30:00

Gerçi bende benimkinin ikizlere kaymasını istemiyorum ama :D:D:D  ikizler yok hiç çevremde bilmiyorum o yzüden.. Ama boğa iyidir herhal :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:33:00

kardeşim de annem de ikizler :D acık inatçı oluyolar :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:37:00

koç hiç değil.. boğa hiç değil sanki :))))))))))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/03/2012 13:39:00

harbi ya mayıs ortası gibi boğa oluyor değil mi? bana hep öyle dediler ben de inandım hiç bakmadım. bu arada ben akrebim üstelik yükselenim de akrep. eşim de oğlak burcu. tam inatçı bir aile olacağız galiba:)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...