YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 09:42:00

Hepimiz danayızzz :))))

Valla yazı benimde ilgimi çekti acaba doğruluk payı nedir diye. Ondan biricik doktorcuğumuza bi sorayım dedim :) 



Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 09:43:00

Bende doğumdan sonraki sütün çok faydalı olduğunu duymuştum. Diğer söylediğini hiç duymadım daha önce... 

Amin özlemcim arttırsın tabi hepimizinkini :)) Neşee koptum resmen süt danası kardeşliği :))) çok iyiymiş yaaa :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 09:48:00

Kızlar ilk süt cok faydalı benim bildigim.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 09:50:00

hatta o sarı sıvıyı bebişin alması gerekiyor diye biliyorum bende :/ aristooo karıştırdın kafamızııı!

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 09:57:00

Valla hiç karıştırmayın kafanızı kızlar, anne sütü o ilk sarı süt dediğiniz kolostrumun içinde çocuğu hastalıklardan koruyacak olan birçok antikor barındırır, birnevi aşı gibi, o sebeple bağışıklık sistemini güçlendirir. Benim bildiğim kadarıyla yapılan çalışmalarla iki yıl anne sütü alanlarda ilerde epilepsi gibi nörolojik rahatsızlıklara daha az rastlandığı bildirilmiştir. Henüz o konuyla ilgili yeni bir çalışma varmı diye yeni gelişmeleri araştıramadım ama varsa bile kar zarar oranını düşünürseniz anne sütünün yararlarını baskın çıkacağı kesindir...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 10:01:00

Dilekçiğimin linki de beni destekliyor :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 10:06:00

Bence deee :) 


Çoook tişkürler ederizzzz Özlem' im bilgiler için ;) Boşuna demiyorlar anne sütünden şaşma diye :) 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 10:16:00

arkadaşlar kısa süre önce doğum yapmış bir anne olarak derim ki muhakkak kolostrumunuzu verin bebeğinize...emmese de kaşıkla verin sağıp. aşılardan çok daha koruyucu ve önemli inanın. bir damla da olsa verin. ben sezaryen doğum yaptım ve sütüm hemen gelmedi ama kolostrumu verdik sağarak.  kızım şu an 5.5 aylık ve çok şükür hastalık yüzü görmedik henüz. hepinize kolaylıkla bebeğinize kavuşmanızı dilerim:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

02/08/2012 10:24:00

doktorcum bişey sorabilir miyim? bebeişlerin dişleri kaç arayla çıkar var mı böyle bir zamn dilimi


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...