YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:19:00

ben profil resmini değiştirdim onu yapabildimÇ:))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:19:00

Zeyneep, çok merak ettim süsleri :) bende yapıcam bişeyler, bi arkadaşımın tavsiyesiyle güzel süsler yapan birini buldum, değişik çalışmalar yapmış.. 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:20:00

Özlemcimmm, ne güzel bir resim. Kırmızılar da giyilmiş oh ne güzel :) Ayşegül inanmıyorum sanaaaaaa, nasıl tutuyorsun onu göbişinde, ben çok korkarım, ufacık böcekten bile korkarım :) Alemsin valla.

Amniyosentez yaptıracak güzel anneler, tüm dularımız sizinle ve bebeklerinizle. Hayırlı sonuçlar almanızı canı gönülden dilerim.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:20:00

eminecim, maviler pek yakışmış maşallah :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:20:00

Ayşegül senin fotoda çok güzelll maşallah hepinize :)) Bukihayri... Adı bu mu  güzelmiş :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:21:00

Biter bitmez resimlerini çekip koyacağım merak etme :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:21:00

Zeynepçim hayırlı olsun süslülerinin süsleri :)) bu arada nereden aldın, hazırmı sizmi yaptınız, internetten sipariş edilince ne kadar zaman alıyorki bu şeker süsleme işleri falan ?

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:23:00

tşk ederim ayşegülcüm bu halimden eser yok şimdi

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:23:00

Eminecim sen de çok tatlısın...
Banucum valla koca bedenime göre bulabildiğim tek şey buydu, tek rengi vardı, zaten kına da var diye alıverdim kırmızıyı ;)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 13:24:00

Teşekkür ederim özlemcim. Hazır değil annem yaptı hepsini. Yatak örtüleri nevresimleri falan. Allahtan marifetli anneannemiz var :P 


Şeker işlerine girmedim henüz ona sıra gelmedi :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...