YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:41:00

asıl benim göbiş mi küçük ne?? :/ 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:44:00

yaaa tamam çok kocaman da kaldırıyom resmi yaaaaa dalga geçiyonuz hüüüüüü:((((

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:44:00

vahim değil canım ya, dediğin gibi büyüdükçe hoşuna gidiyor insanın :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:46:00

kaldırdım oh beeee:))))) neyse ben bir daha 9 aylıkken falan koyayım da hiç olmazsa yakında doğuracağım diye bahanem olur:))))

bu arada doğumdan sonrasına ben de varım şekerler:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:47:00

Dilek hayır yaaaa ne dalgası kimse dalga geçmedi kiiii :((( 


dalga geçilcek biri varsa o da benim, şu halime bak :D hem o göbiş çok şirin ;) kocaman falanda değil..  ;)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:49:00

Konuları kaçırdım yemek yaptım arkadaşlar da:))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:50:00

kaldırdım bikere canımcım:) dedim ya bundan sonra 9 aylıkken olan fotomu koyacağım şekerim:) ben seviyorum göbişimi hhııııhhhh:)))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:50:00

Dilekçim olur mu öyle şey, hepimiz kilo alıyoruz ve hepimizin göbişleri büyüyor. Benim birde arkada büyüyor :) Anladınız siz onu :)

Benim hamile kalmadan önce kilo 52 idi ve yine de arka tarafın maşallahı vardı :) Şimdi daha da büyüdüüüüü :(( O yüzden lütfen yanlış anlama. Herşey olması gerektiği gibi. Hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:51:00

bana ne bana ne daha da koymam foto:))))))))))))))))))))

Emine ya valla elline sağlık evde yemek yok sana gelsek mi akşama?:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-3

01/25/2012 12:52:00

kız bebeklerinden kalçalar çok genişliyor ama benim zaten genişti iyice genişlemişti hamile pantolonu yırtıldı dayanamadı:)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...