Dukana Devam Edenler...

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 08:28:00

fatma...


ne çok oynadın metabolizmanla farkında mısın? Sana kaç kez kaçamak yapma bak sonra daha çok zorlanırsın diye anlatmaya çalıştım.

şimdi de bedenin sana direniyor. Kilo verme hızını yavaşlattın bir bozup bir başlayarak...

Şu an başladığını da bozarsan en ufak kaçamakla dahi olsa bir daha dukana başlamanı istemem. Sağlığını bozacağından endişeleniyorum.

Şu aşamada, eğer devam etme konusunda inatçıysan ve istekliysen sabredeceksin. Geçmiş hataların diyetini ödeme zamanı şimdi. Sporunla diyetinle azimle devam edersen mutlaka vereceksin istediğin kiloyu. Ama bu dönem zor geçecek.

Biraz sert yazdım ama o dönemi hatırlarsan seni uyarmıştım.

öperim ve kolaylıklar dilerim

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 08:34:00

sağol özgecim ya haklısın.kilolar hızlı hızlı giderken şimardım farkındayım ve kendimede çok kızıyorum.bu sefer kararlıyım inş. dün eklediğin resimide gördüm.süper olmuşsun ya bayıldım.KOCAMAN Bİ MAŞALLAH diyeyim sana nazar değmesin.darısıda bana inş.

İnşallah bi aksilik falan olmaz sa 2014 de tekrar anne olmak istiyorum kısmet olursa.o zamana kadar kilolarımdan kurtulmam lazım.

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 08:38:00

kurtulursun merak etme.


sadece bunu bir savaş olarak görme, mahrum hissetme kendini...

bunu kendin için yapıyorsun. 


Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 08:58:00

HATIRLATMA: VİTAMİN ALMAYI SAKIN UNUTMAYIN TÜM DUKAN YAPANLAR...

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 09:09:00

2 haftalık duraklamadan sonra -1 kg da benden :) 

20 mart: 69.5
26 nisan:63.8

59-60 olduğumda güçlendirmeye geçicem 

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 09:17:00

Bayağıdır kaçamaklar yapıyorum ve evet kilo versemde haftada 200 gr falan gibi oluyor. Ne diyeti bırakabiliyorum, ne de tam yapabiliyorum. Sinirleniyorum. Bu sabah itibariyle karar aldım, kilo takıntılı olmak yerine, bu diyeti tam olarak haziran sonuna kadar yapacağım, normalde temmuz veriyor çünkü, artık o tarihte kaça inersem ineyim güçlendirmeye geçeceğim, çooook daraldım çünkü. 

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 09:38:00

2 gündür oynama yok benden :( yılmak yok... kızlar bakın yaz geldi bence hemen alışverişe cıkın. olmak istediğiniz bedende söyle güzel bir elbise yada pantolon yada bikini ne istiyorsanız onu bulun ve deneyin. sonrasında gördüğünüz manzara sizi gaza getirebilir. o elbisenin hayaliyle kacamak falan yapmazsınız :) bende işe yarıyor bu taktik
bu arada midem yanıyor feci şeklde. bişey yememe de engel bu yanma ne yapsam ne yapsam??

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 09:41:00

Dukan tost ii gelir peynirli diye dusunuyorum dene istersen

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 11:29:00

kizlar benim bir sorunum var,


regl olmama daha 2 gun vardi ve bugun atak'in ilk gunundeyim.
ogleye dogru regl oldugumu gordum... 
simdi sabah tartida gordugum rakam, regl siskinligi yuzunden de degisecek oncesinde bi siskinlik oluyor cunku. haliyle atak sonunda kac kg verdigimi reel olarak hesaplayamayacagim.
kafami karistirdi bu konu, kotu bi zaman secmisim, dusunemedim erken olacagimi. ne diyorsunuz? 

Ynt: Dukana Devam Edenler...

04/26/2012 11:35:00

Ne farkederki , vereceksin sonucta , 2-3 güne düşüş yasarsın ..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Dukan Diyeti

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...