MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:13:00

Mobro herkes seni bekliyoooorrr

2.Yeniciler Hazir misiniiiizz

Hazir misiniiiiiizz??

Daha yukseekk SES VErin

Mobro

Mobro

Mobro

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:14:00

kız mihr79..dün nasıl nöbet tuttun öyle?* uyumuşsunn:))

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:14:00

valla mihri beğendiğin oyuncağın linkine bakmadan aldım demen lazım yoksa mümkün değil alamıyorsun kızlar çook hızlı..

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:15:00

yaaa bi bana bişey almak kısmet olmadı:P dün telden girip yetişemiodum bugün laptopu aldım kocadan:) daha hızlı olayım diyeee:)))

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:16:00

sorma esra yaw,iyiki erkek olmamışım benden asker filan olmazmış:)))hep hızlı olan kazanıyor o zamanda ama:((şöyle bişey önersem herkesin kuzusu yararlansın diye;bir kişiye 5 ten fazla ürün vermesin mesela,sayı değişebilir tabi attım kafadan

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:17:00

heyecanlı bi  aşkam bizi bekliyor:)herkes tetikte cok güldüm yaaa,eglenceli

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:18:00

mobro bütün F5 lerim senin için :))

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:18:00

haklısın olabilir.bu akşam bi kişi 3 ten fazla ürün almasın mesela..bence de herkes yararlnsın.dün ben aldım ama meryemın de dediğigibi yetişecez diye linke bakmadan almak zorunda kalıyor insan.

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:19:00

moroo bebesini daha uyutamadı herhalde..

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 20:19:00

bende geldim kızlar ....inşallah şöle müzkli tuvalet falanda vardır kızlar yaa.. bugün bizim oğlana göre bişeyler olsada bende kaçırmasam tabi :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2.Yeni

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...