MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:19:00

valla bende çok eğleniyorum bu olayda,çok zevkli ya:)

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:19:00

siz beklerken mobro uyur kalırmış:)))

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:20:00

mobro bebesini daha uyutamadı herhalde..

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:20:00

benım bebem de uyumadı netcem bilmem.1 saat ugraştım uyumadı velet:S

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:21:00

evet kızlar ciddi ciddi ortak bi karar alalım mobro uyar bize sanırım,kaç ürün koyacakki canım,bence bi akşamda bir ürün alabilsin bir kişi daha mantıklı geldi,en azından bu kadar insan boşa debelenmemiş olur,evet varmısınız bir akşamda bir kişiye bir ürün

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:21:00

kızıda uyuttum aslında bana sadece mama masası gibi bişey lazım acaba varmıdır mobroda:)))


Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:22:00

ayy esral cok güldüm.bizimkide normalde 1de yatar dün ve bugün  erkenden uyuyor.anlıyor herhal ona bişey alcam:)alabilirsem tabi:)

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:24:00

asyanın annesii mobro sattı hem de50 ye..poll çift kılıf.yepyeni.yoktur canım daha.yine de sor

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:25:00

begumcanan babasına tatlı tatlı uyut diyomm yoook diyo başka bişe demiyo. tembıhledım aglamak,kaka yapmak yokk. anladıysa tabi..damarı tuttu mu gitti oyuncakalr:D

Ynt: MOBROOO Saat 10 seni bekliyorum:))

12/30/2011 18:25:00

nereden buluyor bu kadar çok ve yeni ürünü??


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2.Yeni

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...