saç dökülmesi

03/31/2011 08:42:00

arkadaşlar kel kalma tehlikesiyle burun buruna gelen varmı benim gibi??
bebekler gülmeye başlayınca annenin saçı dökülürmüş doğru tespit galiba ...

Ynt: saç dökülmesi

04/03/2011 17:09:00

yalnız deılsın bende varım.care bulursan benlede paylas ben bısey bulamadım çünki:)

Ynt: saç dökülmesi

04/05/2011 12:17:00

BİOBLAS ŞAMPUAN + SAÇ KREMİNİN İÇİNE ÇAM TEREBENTİN ...BİRAZÇIK FARK ETTİ...

Ynt: saç dökülmesi

04/22/2011 08:54:00

evet annem hep der dökülen saçlarımı gördükçe. kızın seni tanıdıkça saçların o kadar çok dökülür der. o yüzden hiç dert etmiyorum zaten bir ton saç var. birazından kurtulmuş oluyorum bu sayede:)

Ynt: saç dökülmesi

05/02/2011 16:44:00

arkadaşlar ben aşağıdaki kürü kullanmadım saçlarım henüz fazla dökülmüyor.Seda sayanda maranki bu kürü vermişti.denemek isterseniz zararı olacağını düşünmüyorum.
Şaç dökülmesini önlemek ve yeniden canlanması için kür

15 gr çay yağı

15 gr ısırgan otu

15 gr zeytinyağı

15 gr badem yağı

15 gr sarımsak yağı

10 gr biberiye yağı

15 gr menekşe yağı

1 gr kristal tuz yani kaya tuzu

 

 

 

Yukarıda yazan malzemeleri sprey kutusunun içine koyun ve çalkalayın.saçlarının içine mes eder gibi masaj yapıp,boneyle kapanacak 1 saat duracak,bir çay bardağı elma sirkesini bir kova suya koyun,biraz kaya tuzuda atabilirsiniz.önce saçlarınızı yıkayın sonra bu suyla durulayın.

1. hafta her gece

2. hafta gün aşırı

3. hafta 3 günde bir

4. hafta 4 günde bir yapılacak.

Her kullanımda sprey kutusu çalkalanıcak.

Ynt: saç dökülmesi

05/03/2011 14:53:00

bilemiyorum pastel.ablam istemiştide ona  almıştım bende kürü.aktarlara sorarsan belki bilirler onlar.tarif eksizsiz tam olarak ağzından çıkanları yazdım.o konuda eminimde kullanmadığım için birşey diyemicem canım

Ynt: saç dökülmesi

07/21/2011 13:20:00

aslında bebek anneyi tanıyınca dökülür inancı tam bir hurafe.bu konu herkesin başına geliyor.çünkü hamilelik sonrası hormonlar değiştiğinden saclar dökülmeye başlıyor.buda cocugun anneyi dahada net sectiği döneme geldiği için öyle sanılıyor.acıkcası bu konuyu arastırdım ve kesinlikle hiç birşeyin etki etmediği doğal bir sürec oldugunu ögrendim.fakat 1 yıl sonra kadar falan sac kendini yeniliyormuş.dıştan yağ sürmenin veya sampuan kullanmanın bi faydası yok yani.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 aralık anneleri...

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...