Bebeklerimizi nasıl uyutuyoruz ve uyku programları nasıl?

<123>

Ynt: Bebeklerimizi nasıl uyutuyoruz ve uyku programları nasıl?

06/01/2011 10:58:00

uyku düzeni diye bizim bebişlere şu an için imkansız gibi. bizim nerdeyse her ay farklı bir düzenimiz var. gece yatışlarımız değişmiyor akşam 8 - 8.30 da uyuyor ama hani uyumasa daha iyi derler ya aynen öyle. gece 11.30 kadar saat başı mızıldanıyor gidip kucağa alıp azcık sallayınca uyuyor gene gözler kapalı niye ağlıyor anlamıyorum. 11.30 emiyor.geçen ay sabah 6 ya kadar uyuyordu bu ay gece en az 3 kere kalkıyor emmek için. gözler kapalı mızıldanıyor. hele 2-3 ay önce sabah 5.30 kalkıyordu ve cin gibiydi. napıcağımı şaşırmıştım. şimdi sabah 7 de uyanıyor buna şükrediyorum. sabak kalkmalarının nedeni odasına ışık girmesiydi. genetik sanırım bende ışıkta uyayamam çınar da aynı öyle. odasına çok kalın gün ışığı geçirmeyen güneşlik yaptırdıktan sonra sabah 7 - 7.30 kadar uyuyor ve gündüz daha uzun uyuyor. DELİKSİZ UYUMAK İSTİYORUM HİÇBİRŞEY DÜŞÜNMEDEN......

Ynt: Bebeklerimizi nasıl uyutuyoruz ve uyku programları nasıl?

06/01/2011 11:39:00

ya acaba bızımkı demı öyle..hemen sıyah perdeyle odayı mağaraya dönusturcem..sabah uykumu gerı ıstıyorum=/ tek lüksümmm ya..bı de sorunşu ki; bızım evın yanı ılkokul..akşama kadar gürültü...=/

Ynt: Bebeklerimizi nasıl uyutuyoruz ve uyku programları nasıl?

06/01/2011 11:41:00

 bı de uyku ıle ılgılı yazılarda şöyle dıyor,uyku ıle neyı ılışkılendırırse onu ıster,meme,oyuncak,emzık vs. bızımkı memeye alıstı,ve kazayla uyanırsa meme ıstıyor.nasıl vazgecer  sızce bundan..normalde gece hıc kalkmıyor ama kalkarsada meme gelesıye dek aglıyor=(

Ynt: Bebeklerimizi nasıl uyutuyoruz ve uyku programları nasıl?

06/01/2011 11:41:00

 bı de uyku ıle ılgılı yazılarda şöyle dıyor,uyku ıle neyı ılışkılendırırse onu ıster,meme,oyuncak,emzık vs. bızımkı memeye alıstı,ve kazayla uyanırsa meme ıstıyor.nasıl vazgecer  sızce bundan..normalde gece hıc kalkmıyor ama kalkarsada meme gelesıye dek aglıyor=(

Ynt: Bebeklerimizi nasıl uyutuyoruz ve uyku programları nasıl?

06/01/2011 12:55:00

benimki de aynı psychomom...beni kocamannnnn bi emzik olarakkk görüyoo...her saat başı uyanıp istiyo..madurum da madurumm : )

<123>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 AĞUSTOS ANNELERİ VE BEBEKLERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...