Çıta anneden formda kalma tavsiyeleri

<12>

Ynt: Çıta anneden formda kalma tavsiyeleri

06/03/2011 10:41:00

ekoanne tabiki verebilirsin ,ben julide'nin koçuyum:)

aayaklarımı koltugun altına sokarak çekiyordum mekigi tv izlerken çekiyordum , ve sonrasında inanılmaz bir mutluluk hissediyordum sanki 10 kilo vermişim gibi seviniyordum..hafifliyordum..

mekik çekerken ve diger hareketlerde çok canım acıyordu karnım yanıyordu o yandıkça ben daha çok yapıyordum yaglarım eriyordu eriyordu yandıkça

iş beynimizde bitiyor , hırs , azim , imkansız diye birşey yok , istersek herşeyi yapabiliriz..vucud benim onu ne şekle sokarsam girer..sbize ait biz yönetiyoruz beynimiz yönetiyor midemiz degil..

hadi kızlar başarıcaz!



Ynt: Çıta anneden formda kalma tavsiyeleri

06/03/2011 10:49:00

senemcim 50 ile hamile kaldım 77 oldum , ama sonuç olarak 27 kiloyu verdim,ugraşarak azmederek verdim,belki yemeye devam etsem egzersiz yapmasam şuan 80-90 kiloydum.

ben normal dogum yaptıgım için bu konuda avantajlıydım haklısın.o zaman senin yapacagın bol sıvı tüketmek ve dikkatl beslenmek , senemcim sırf ekmegi bile kesmek çok farkediyor ciddi anlamda hamur işi,üç beyaz

Ynt: Çıta anneden formda kalma tavsiyeleri

06/03/2011 10:59:00

canımsın üzülme , acıkman çok normal bünyen alışmış ,dogumdan sonra bende acıkıyordum açıktıkça salatalık gibi sulu kalorisiz şeyler yiyordum , her ögün öncesi bi bardak su iç şişirir çok yemeni engeller , ve yemeye başlamadan düşün , bunu yersem göbegime bir kat daha eklenecek

ben şunu yersem 10 mekik fazla çekmem gerekecek diye düşünüyordum.

o göbegin kalmıycak sakın öyle düşünme , benimde aynen öle salllanan igrenç bi göbeyim vardı aynaya bakıp aglıyordum , sonra vericem dedim ben handansam vericem!

kendi kendine kararını ver öncelikle kararlı ol

ekmegi azaltma kes , kahvaltıda ye sadece 1-2 dilim , tatlı için sütlü tatlılar ye günde 1 kez sonra haftada 1 e düşürürsün

bende hiç yürüyüş yapamadım küçük bebekle heleki kıştı,eve hapistim kendimi kiloları vermeye adamıştım

elimden geldigince yardımcı olurum çok iyi anlıyorum seni


Ynt: Çıta anneden formda kalma tavsiyeleri

06/03/2011 11:27:00

Senem ve diğer fazla kilosu gerçekten fazla olan arkadaşlar hepinize Dukan diyetini tavsiye ediyorum benim bugün 3.günüm ve 1,5 kilo verdim bile bu diyetin ilk 5 gününde sadece protein yiyorsun (30 dk.yürüyüş + 2 lt. su + 1,5 kaşık yulaf kepeği ki ben orjinalini bulup alamadım daha) ve ilk 5 gün hızlı kilo veriyorsun sonra buna sebzeleri ekliyorsun 1 gün sadece protein 1 gün protein+sebze şeklinde.

Bende tatlı, abur cubur (cips kuruyemiş çikolata) çok seven yemekler ekmeksiz yemeyen bir tiptim, ayrıca et ve yumurta çok sevmem yani bu diyet bana zor gelir diyordum ama 3 gündür zorlanmadım inşallah böyle devam eder.

Google dukan diyeti yazarsanız bir sürü bilgi var ama en güzeli kitabını alıp okumak.

Ynt: Çıta anneden formda kalma tavsiyeleri

06/03/2011 12:06:00

ben hamileligimin ilk aylarında hyperemesis nedeniyle çok fazla kilo verdiğim için toplamda hamilelikte alınması sağlıklı diye addedilen sınırları geçmedim. hayatım boyunca çok kilolu olmadım, bundan sonrası bilinmez, ama birşeyler karalayayım istedim. 


ben çok sık acıkırım, şimdi daha da sık halen emzirdiğim için. o yüzden sık sık birşeyler yerim, elimin altında ne varsa. İşte püf noktası: Elimin altında mümkün olduğunca sağlıklı atıştırmalıklar bulundururum. Örneğin bir kilitli buzdolabı poşetine bir miktar kuru üzüm, ceviz, badem vs doldurup çantama atarım ve karnım zil çalmaya başladığında bunlardan yerim. Dışarda yemek yiyeceksem yanına kola, meyve suyu vs içeceklerden ziyade ayran, çoğunlukla da su söylerim, özellikle kilo için değil ama, böyle alışmışım, böyle seviyorum. Yemeğime başlamadan su bardağımı doldurur ve o suyu muhakkak içerim. Yemek saatine daha varsa ve ben çok acıkmışsam beklemem (bekleyemem) ve en azından 1 kase yoğurt, ya da önceki günden kalmış çorba vs. yerim. Evde yemekleri ben yaptığımda az, ama gerçekten az yağlı yaparım, yine alışkanlık. Buna karşılık tabağıma herşeyden alırım. Miktarda kısıtlamaya gitmiyorum şu anda, emzirme dolayısıyla. 

Kahvaltım günün en büyük öğünüdür, mümkün olduğunca çok çeşit olmasına dikkat ederim. Bu öğünde bal, kaymak, kek ne canım çekiyorsa yerim. 

asansöre binmekten nefret ederim, 3 kat çıkmak için asansöre binmek hep manasız gelmiştir (plazada çalışıyorsanız mecburen kullanıyorsunuz tabi). 

Tatlıya zaafım vardır, tüm tatlılara ama özellikle de dondurma ve çikolataya. Bir kerede 1lt dondurma yiyebilirim. Evde olan çikolatayı yemeyecek kadar iradeli değilim, bu nedenle eve mümkün olduğunca çikolata almamaya dikkat ederim. Dondurmayı da çok büyük miktarlarda almamaya gayret ederim. 

Yediğim hazır gıdayı paketinden yiyorsam daha çok yediğimi farkettim o nedenle her zaman bir tabağa bir miktar alıp yerim. 

Gündüz saat 8-18 arası 2lt ye yakın su içerim, toplamda sanırım 3-3,5 lt civarı. İşyerinde şişemi doldurup doldurup içerim. Cips vb sevmem. Kahve, çay içeceksem şekersiz içerim (çocukluğumdan beri). Fazla ekmek yemem, yiyeceksem bakkal ekmeği gibi yumuşak çıtır ekmeklerdense tam buğday ekmeği, ev ekmeği ya da trabzon ekmeği gibi yoğun ekmeklerden ölçülü olarak yerim, yine böyle sevdiğimden. Fast food pek sevmem, sosis, salam, jambon hiç yemem, sucuk nadiren haftasonu kahvaltılarında yerim. 

benim sır diyemem- naçizane yeme alışkanlıklarım- bunlar.  :)

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Doğum Sonrası Kilo Verme

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...