Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 09:34:00

Günaydınlaaar :)

Bugün diyetimin 4. günü.. Kahvaltımda güzel maydanoz ve dereotlu omlet vardı ve domates salatalık kırmızı biber zeytin peynir çay felan işte. :)


Spora gelince tuz bastınız kanayan yarama :) Ama Özişim dediğin doğru, ben akşam bakıcımız gidince açıyorum müzik kanalı, alıyorum Masal' ı da kucağıma hoppidi hoppidi göbek atıyoruz :D 
Yerde bacak karın çalışayım diyorum ama mümkün değil, Masal gözleri pörtleterek anında yanıma gelip üzerime tırmanıyor :))))) 

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 09:39:00

Kız Özlem yerim ben seniiii:)) Ne güldüm yaaa, minderi kendinden yaylıııı, hahahaaa tuttum ben bu lafı:))))) Deli deli dans etmen geldi gözümün önüne :))) Yıldı zTilbe gibi mi a-ca-baaaaa :P Seviyorum seniiiiii....

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 09:52:00

gaz vermek gibi olmasın ama denedim gödüm.eger zamanınız ve cocuga bakan varsa spor yapmak daha da dinçleştiriyor insanı.kendini cok daha iyi hissediyorsun.bende cok tembelimdir ve ertelemek için elimden geleni yaparım bu gibi seylerde.

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 09:57:00

Haha iste bende onu düşünüyorum artık dansı yani.. Ozlem benide kopardın valla :))

Spor olsa yaparım tabi her gunüm full enerji olmuyor ama yaptikca aciliyor insan.. Bir zamanlar kocayla giderdik ne güzel salona :/ şimdi o yine istiyor ama benim gitme şansım yok.. Doruğu bırakma şansım olsa ben salona değil de havuza gotmeyi çok isterim. Suda ohh güzel güzel spor olur hem. Hemde yat kalk gibi değil su başka geliyor bana.. Sitede yürüyüş yeri var ama doruğun arabayla çok zor geliyor bana.. Birde bizim burası asiri ruzgarli. O yüzden doruğu alıp çıkmaya korkuyorum. Ama dans a başlıyorum bugün. Doruk uyurken yarım saat bile olsa yapicam ;) zaten bayılırım göbek atmaya :)

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 13:06:00

penguen dergisinin arka kapagında bi karikatür var tam bizlik adam diyet yapmaktan kafayı yemiş  dolapta brokoliyle konusuyo :)))

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 13:30:00

bence toplasip gobek atalim tek basina oynuyorum sonra aaa delimiyim neyim diuorum yada bizim altsokakta dugun salonu var hergun gidip oyniyim ben☆☆

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 13:34:00

Aaa ben şimdi gördüm burayı. 


Özlemcim süpersin. Minderi kendinden yaylı ya çokk güldüm :) Ben de alt üst aynı valla bildiğin 42 :) Gülerim ağlanacak halime yani :/ Aslında benim de tek sıkıntı göbek o gitsin başka bişey istemez :) O da Banumun dediği gibi sporla olacak iş. 

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 13:42:00

42lik hatunlar olmuşuz çıkmışız desenize :)))

Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 13:46:00

Aynen ayciim :)


Ynt: Diyetimiz ve birer birer giden kilocuklarımız :))

12/20/2012 19:23:00

kimse varmı buralarda?

şu anda habertürkte dr. canan karatay konuşmakta canlı yayında, ilgilenenlerin dikkatine :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2012 MART,NİSAN,MAYIS ANNELERİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...