haziran ayı eşli piknik!

<1234>
05/12/2011 22:56:00


kızlar bu havalar çok kötü gidiyor biliyorum ama bu bizi durduracak mııı?

elbette hayır!

diyorum ki haziran ortası eşli piknik yapalım,ya da piknik değilse de başka bişi yapalım ankara civarında ne dersiniz??
tabii havalarında iyi gittiğini ümit ederek söylüyorum bunu..:))

evet fikri ortaya attım tutunuz lütfen:)

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/12/2011 23:11:00

hah işte beklediğim fikir!! çok severim bayılırım tuttum gittiiii :)

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/12/2011 23:19:00

:)))))
 
ay kıs sizi biz alalım beraber yol yapalım hilaaal:)

ece denizle eren de elele tutuşsun yine:)))))
gerçi arabada baba da olacak di mi
izin vermez o normal olarak:(

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/12/2011 23:38:00

olsun ben ortaya otururum çaktırmam babasına ;)

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/12/2011 23:44:00

.:))))) kıs benimki nasıl yattıysa daha kalkmadı ya
ben çıkıyom hilalimmm
yarın uykusuz olmiim yine

öpüyom seni muck

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/12/2011 23:48:00

ben de seni öpüyorum canım ben de yatiiim bye

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/13/2011 06:40:00

evet evet olsun ama biz 12 haziran da tatile gidiyoruz. 18 inde dönüyoruz. 19 u veya sonraki hafta olsun olmaz mı?

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/13/2011 14:27:00

valla biz de katılabiliriz ama bugünkü kaan çıkartmasından sonra derinden korktum açıkcası yaa o ne parçalamaktı öyle b

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/13/2011 14:27:00

valla biz de katılabiliriz ama bugünkü kaan çıkartmasından sonra derinden korktum açıkcası yaa o ne parçalamaktı öyle b

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/13/2011 14:27:00

valla biz de katılabiliriz ama bugünkü kaan çıkartmasından sonra derinden korktum açıkcası yaa o ne parçalamaktı öyle bişi anlamadım aslında canım sıkılmadı da değil emeeel lütfen kusura bakma bilerek olmuyor bazı şeylerr

Ynt: haziran ayı eşli piknik!

05/13/2011 17:42:00

Aslı sende bi alemsin ya, ne kusuru! çocuk  bunlar adı üstünde, olur böyle şeyler. mucx:)

<1234>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
anki kankileri!

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...