MELEKLERİMİZ

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:44:00

evet evet menü hazırlayalım valla.Serap salatan güzele benziyor Seda da bi salata yapmıştı buluşma için oda çok güzeldi.ama seninkinide denediysen yapalım.
peki salatamız çıktı.
tatlı ben yapmam ya zeten yenmiyor ki.salata-börek yenirde tatlı pek tercih edilmiyor.
etli yemek hindi den olabilir ama benimki hindi yemiyor (zaten ne yiyorki diyorsunuz duyuyorum ) kırmızı et ile mantarlı sote olabilir.bol tatlı kırmızı biber ve domatesli.

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:44:00

BENDE GELDİM DİĞER TARAFA YAZMAK İMKANSIZ

NASILSINIZ KIZLAR.

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:45:00

hoşgeldin Fatma .iyi canım sen nasılsın oğluşlar nasıl.

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:45:00

diğer taraf tamamen gitti zaten .çalışmıyor sayfa.

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:46:00

esmacım sabiha paktuna. ünlü bir pediatris. hayırdır?

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:48:00

cep telefonumdan satıcı kızlar aradılar da kitap seti için bu doktorun kitapları bide hediye kitap varmış yanında 95 liraymış siz nasıl aldınız set mi ben bilmiyorumda

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:50:00

oh kızlar menuleriniz süper afiyet olsun

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:51:00

Günaydın kızlar.....

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:52:00

BURCU BEN O SALATAYI DEVAMLI YAPIYORUM O YÜZDEN GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YAPABİLİRSİNİZZ

Ynt: MELEKLERİMİZ

12/10/2010 08:52:00

evet serap ben de çok yapıyorum kabaklı havuçlu salatayı çok hoş oluyo..
burcu mantar soteye de bayılırım oda olur..
tatlı da baklava alsın kociş..
bol çerez haydi yılbaşı yemeğimiz hazır seni bekliyoz:)))

ayşegül inş defnoşun doğumgününde hava iyi olur..
gelirsiniz gezeriz beraber valla ne iyi olur.
kocişlerde tanışır..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Şubat anneleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...